Hillvill Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hva burde jeg kjøpe om jeg skal ha en god skjerm til spilling? Helst under 2000, men kan gå høyere Lenke til kommentar
Eikey Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har en Samsung 226bw "22" Her er Hardware sin omtale: Klikk her Ville garantert gått for en "22" fra samsung hos komplett.no Foreksempel denne er rimelig: Klikk her Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 mn hva med denne? ville denne ha fungert godt? billig og stor Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ta en titt på linken under, der er det testet en hel haug med skjermer. Du finner sikkert en som vil tilfredstille evnt. krav du måtte ha. http://www.prad.de/en/monitore/reviews.html Lenke til kommentar
Eikey Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 mn hva med denne? ville denne ha fungert godt? billig og stor Den var ikke dum nei, Trenger absolutt ikke noe mer. Den er bra til gaming og se film og den slags Lenke til kommentar
Eikey Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Denne er heller ikke dum! Heller gått for den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå