Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Strengen røyk, hva nå?

Gjest G 18

Anbefalte innlegg

Jeg og kjæresten hadde sex her om dagen. Plutselig kjenner jeg at det gjør ganske vondt, og etterhvert blør det ganske mye. Jeg ante hva som hadde skjedd. Så nå idag når vi skulle ha sex igjen, så svei det som bare f...

Jeg hadde ikke sjans til å fortsette, da det gjorde helt for jævlig vondt.

Men det jeg lurer på er om noen kan gi meg et svar på hvor lenge dette vil vedvare, og skal jeg ta kontakt med lege, eller bare se hva som skjer?

Seriøse svar takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19873487

Dette er ikke så uvanlig og skjer, som du sier, under sex. Da kan det blø en del.

Det du bør gjøre når dette skjer er å legge på et kompress der du blør i 15 minutter eller til det stopper å blø. Du bør også være i ro når du gjøre dette.

Forhuden og strengen gror som regel fast igjen av seg selv. Dette kan da litt tid og du bør da være forsiktig i et par uker fremover. Det kan i noen tilfeller være at du må til lege å *snip snip* for å sette det sammen igjen.

Skulle det være at lysten er for stor, så bruk glidemiddel for å lette litt på friksjonen.

Lenke til kommentar
Gjest selverfart

Det er ingen vits i å sette den sammen igjen som *bruker* foreslår. Du får mye bedre "fleksibilitet" i forhuden etterpå. Jeg har selv røket den. Jeg har aldri skjønt hva funksjonen til denne strengen er. For meg virker det bare som den mannlige versjonen av jomfruhinnen.

Det vil forresten være ømt i noen uker, og i denne perioden kan det være litt smertefult å ha sex.

Lenke til kommentar

Hadde en i troppen min i militæret som opplevde det samme etter ei perm-helg i tromsø :p Det var vist ikke så digg.

Men han måtte sy den på igjen, og det tror jeg du må og. Du bør kontakte lege.

BTW: Han fikk kallenavnet "strengen" resten av førstegangstjenesten :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...