enixitan Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hei. Eg har akkurat bygd min nye PC, som etter ein dags arbeid ikkje fungerar. Dette er delane: - AMD Phenom II X3 720BE - Gigabyte GA-MA785GT-UD3H - Corsair HX620W - 4x Kingston 2 GB DDR3 1600MHz-brikker Pluss mykje anna rart, men dette er det vesentlege. Eg koblar ting til, og slår på PSU-en (I/O-brytaren). Eg høyrer då "hjarteslag" i høgtalaren, dunking, ca. 2 dunk i sekundet. Lyden sluttar når eg slår av PSU. På-brytaren på kabinettet har ingen effekt. Eg prøvar å ta ut prosessoren, det gjer ingen forskjell. Prøvar å ta ut 8-pin-kontakten, ingen forskjell. Jumpstartar PSU, den surrar og går, viftene går, og alt er fint med den, ser det ut til. Etter at eg har halde på ei stund endrar det seg. Eg slår på PSU, høyrer eitt dunk, likt som tidlegare, så eit svakare dunk, og så er det stille. Eg slår av PSU, slår den på igjen, og det same skjer. Eg går ut frå at hovudkortet er daudt, men vil gjerne høyre før eg sender klage til Netshop. Eg lurar spesielt på kva desse lydane er. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Etter måten du forklarer dette på, så går jeg og mest ut ifra at det er noe galt med hovedkortet. Tror enkelt og greit det ikke kan være noe annet. Fordi jeg har aldri opplevd en PC som oppfører seg slik du beskriver. Så skjekk hovedkortet du, hvis ikke andre medlemmer kommer med noen smarte svar. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Korleis kan eg sjekke hovudkortet, meir enn det eg har gjort? Har ikkje akkurat flust av AM3-prosessorar liggande rundt omkring. Skal eit hovudkort starte utan fungerande prosessor? -Edit- Kan det vere beep-kodar eg høyrer som dunk? Er dette mogleg? I så fall betyr den konstante dunkinga straumfeil. Men går dette an? Endret 23. august 2009 av enixitan Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Når du sier høytaler, mener du da den 2/3-pin buzzer/speaker saken man kobler på hovedkortet eller er det vanlige pc-høytalere? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Vanlege PC-høgtalarar, kobla på integrert lydkort. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Han tenker ikke på vanlige PC høyttalere som du tenker på her. Han mener enten fra lydkortet i maskinen eller den gamle PC Speakeren. PC speakeren lager bare pipelyder og har ingen spesiell lyd, mens lydkortet kan gjengi en god del mer "Forståelig" lyd. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Vel, er uansett et merksnodig symptom jeg aldri har hørt om, så sånn sett kan jeg ikke bidra til trådstaters hjelp. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Helt sikker på at påknappen på kabinett er koblet til riktig, eller at den virker? Prøv forsiktig å "kortslutte" de to pinnene som ledningen til påknappen på kabinettet skal kobles til i 1 sekund. Da skal den starte. Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 (endret) Klar over det Logiman, prøvde det når eg hadde det klart for retur, og jammen starta det. Testa med ein annen PSU først, så Corsair-en, men det fungerte visst like bra med begge to. Tenkte at det måtte vere noko gale pga. lydane det gav frå seg (til den vanlege høgtalaren, ikkje PC-speaker). Me får sjå om eg får kobla det betre denne gongen. Endret 27. august 2009 av enixitan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå