SiggyT Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Skal sette inn et nytt HK etter at det gamle tok kvelden. Det nye HK'et er identisk med det gamle (garanti) Er det noe spesiellt jeg må ta hensyn til når jeg monterer det nye kortet? Skal maskina starte opp som normalt (før det gamle kortet tok kvelden)? Ingen andre komponenter er byttet ut, kun HK'et. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Skal nok bare være å montere og justere innstillinger i bios så er du klar til å kjøre som før. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Du burde reistallere windows også. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 du må nok reinstallere windows ja.. for alle drivere osv vil starte å legge seg inn på nytt.. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det egentlig noe vits når hk og alt er helt indentisk som før? Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Neida.. slipper å legge inn windows på nytt... Sjekk opp at bios-instillingene stemmer du... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Kan jo for sikkerhetsskyld legge inn drivere på nytt Lenke til kommentar
SiggyT Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 hm...trodde driverne lå lagret på harddisken jeg, og den er jo den samme... Tar jeg feil? Lenke til kommentar
QTC Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 hm...trodde driverne lå lagret på harddisken jeg, og den er jo den samme... Tar jeg feil? De gjør de [driverene] Ja å du sleppe å innstalere Win på nytt da det er samme hovedkortet som tidl... Ellers er det bare å montere hovedkort,,, passe på att alle ledninger sitter rett å godt i... foresten ser du har en XP 2100 og som jeg vet kjøre dem på 133 Mhz buss ,,, vet ikke hva som er default på ditt hovedkort [100 eller 133 Mhz] Uansett så er det jo bare så stille den til 133 vist den står på 100 som default... Dette gjøres på selve hovedkortet med en pinn eller i bios ,,, avhengi av hva slags hovedkort du har... så tenker det er berre tut å kjør ... lykke til ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå