pRemade Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hei! 40% så sikkert vekk fra denne og tenkte "enda en topic om manualer" men, jeg lurer bare på en simpel ting. har nettop begynt og små trene litt igjen, har ikke trent på noe treningsstudio men har vært aktiv, helt til jeg nådde en viss alder hvor dataen var mer interessant. jeg søkte litt rundt og googlet litt, lette på forumet og fant ett treningprogram fra iform.no http://www.iform.no/pub/art.php?id=35 og jeg prøvde det i dag, startet med noen lette manualer. kjente at jeg trente alt som skulles, men det står at man skal følge det på mandag og torsdag, og jeg lurte på om det er for lite? om jeg kunne følge programmet i morgen men ikke øke vektene? om det vil ha noen betydning i det hele tatt, eller burde jeg velge noe annet? har lyst og trene, og vet de fleste kommer til å si at jeg burde på et treningsstudio men har ikke råd akkurat nå Mvh pRemade Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er ikke en god ide å trene samme muskelgruppe dagen etter den er trent Trening består av å utsette muskelen for en belastning som den ikke er vant til, når du er ferdig med endt treningsøkt så er det viktig med nok restitusjon og god mat for å få muskelen til å vokse. Etter ca 48timer så er muskelen restituert og klar for en ny treningsøkt. Hvis det står i programmet at du skal trene to ganger i uka med 3-4 dagers mellomrom, da gjør du det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå