Revolution Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nå som LED begynner å komme på Tver, så syns jeg det passer seg med å få det på dataskjermene også, den ultimate kombinasjonen må jo da være S-IPS LED skjerm. ^^ Vet dere om noen skjermer som har LED nå? Evt. om noe kommer? Er rett og slett møkkalei dårlige TN skjermer. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) apple har vel noen led skjermer mener jeg. EDIT: trengte vel ikke akkurat å quote her.. Endret 23. august 2009 av RRhoads Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Ja, kjipe med den er at den kun har mini displayport tilkobling, og jeg vet ikke om noen omkoblinger som gjør det kompatibelt med vanlige stasjonære pcer. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Både Dell og LG har LED baklyste skjermer på markedet, samt Samsung som lanserer sine LED skjermer snart (XL2370). Virker ut som det meste er TN paneler, men ifølge specs og de få review's jeg har sett, så presterer de langt over nivået til tradisjonelle TN skjermer. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Både Dell og LG har LED baklyste skjermer på markedet, samt Samsung som lanserer sine LED skjermer snart (XL2370). Virker ut som det meste er TN paneler, men ifølge specs og de få review's jeg har sett, så presterer de langt over nivået til tradisjonelle TN skjermer. Hadde du giddet å linke skjermene til Dell og LG (24")? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå