Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken mellomtung sykkel?

crisnaa1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville gått for r6. hvorfor? den er har et fett utseende, den blir ikke uberdyr hvis du skal registrere den til fulleffekt senere i forhold til f.eks r1, og de eldre syklene (fra 1999 og oppover) ser faktisk kule ut, i forhold til andre sykler som er fra samme årstall.

Lenke til kommentar

Jeg har selv gsxr600 og den er en drøm å kjøre :D

Den passer like godt for ferskinger som erfarne kjørere. Og dessuten når den er klasset som mellomtung er det "bare" 34hk i den men det er mer enn bra nok foreløpig^^

Dessuten er det en rød ledning av og på som er forskjellen på 34hk og 125hk :)

Lenke til kommentar

Den passer like godt for ferskinger som erfarne kjørere. Og dessuten når den er klasset som mellomtung er det "bare" 34hk i den men det er mer enn bra nok foreløpig^^

Årsmodell?

Lenke til kommentar

Selv syns jeg Ninja 250R frister litt. Virker jo som om den har mer enn nok krefter om man skal holde fartsgrensene, og nyprisen gjør at jeg faktisk kan klare å få råd til den og.

*mine innlegg*

Må vente til våren for å få kjørt opp, men siden jeg uansett ikke har råd til sykkel enda må jeg være litt tålmodig.

Lenke til kommentar

Tja. Jeg vet jo ikke. Må vente til jeg har lappen og fått prøvd litt forskjellig.

Jeg vet bare at behovet for å ha mye krefter på lur ikke er spesielt stort for min kjørestil. Jeg savner faktisk ikke større motor når jeg kjører bil, og en mellomtung mc har mye mer på lur enn bilen jeg kjører til daglig. (Astra G med hele 75 hester.)

Ingenting er sikkert, jeg bare leker med tanken så langt. Har strengt talt ikke råd til verken lappen eller sykkel som fattig student; men jeg trives i trafikken og det er noe med motorsykkel-konseptet som frister.

Hvordan er en typisk motorsykkel når det gjelder forbruk forresten? Vet at totaksmotorer bruker mye, men jeg er intressert i en fornuftig sykkel med 4taktsmotor.

Lenke til kommentar

det som er ett av de viktigste tingene når jeg planger og kjøpe sykkel er:

når jeg kjøper ny vet jeg at den er "sikker", trygg, ikke grise kjørt (og lignene)

prisen er ikke så høy og da har jeg muligheten til å ansaffe meg en :D

å har sett mange videoer på youtube, om ninjan og alle sier den er perfekt får nybergyneren :D

å siden jeg er vandt til å kjøre scooter vil det bli en stor over gang fra 50 ccm til 250 ccm: og en top fart litt over 55km/h

Lenke til kommentar

Årsmodell?

2005 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...