crisnaa1 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 hei har planer om å kjøpe med mellom tung MC, men er ikke sikker hvilken jeg vil ha. dette kommer av at jeg ikke er sikker på hva som finnes. skal ha racing noen som har en sort liste? takk for alle svar Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Yamaha r1 plomba ned! Får håpe plomba ikke ''detter'' ut da Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ville gått for r6. hvorfor? den er har et fett utseende, den blir ikke uberdyr hvis du skal registrere den til fulleffekt senere i forhold til f.eks r1, og de eldre syklene (fra 1999 og oppover) ser faktisk kule ut, i forhold til andre sykler som er fra samme årstall. Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 ja, liker R6en velig godt har også sett på en Kawasaki ninja 250r, den koster 61 000,- ny. noen vært borti den før? Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 går da som en bøtte med møkk ikke vurdert aprilia rs250? Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 selvfølgelig 600 hvis du skal ha r-sykkel, men JEG hadde gått for husqvarna sm510! LETT Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 ja, vurderte Aprilian, men er så dyr i drift. med tanke på at det er 2 takts. ja har sett på GSX-r men koster så ekstremt mye mer en Kawasakin, å jeg liker den veldig godt Lenke til kommentar
sake Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg har selv gsxr600 og den er en drøm å kjøre Den passer like godt for ferskinger som erfarne kjørere. Og dessuten når den er klasset som mellomtung er det "bare" 34hk i den men det er mer enn bra nok foreløpig^^ Dessuten er det en rød ledning av og på som er forskjellen på 34hk og 125hk Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Jeg har selv gsxr600 og den er en drøm å kjøre Den passer like godt for ferskinger som erfarne kjørere. Og dessuten når den er klasset som mellomtung er det "bare" 34hk i den men det er mer enn bra nok foreløpig^^ Dessuten er det en rød ledning av og på som er forskjellen på 34hk og 125hk Årsmodell? Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Du kunne jo sett på motardsykkel også da. De ligger ganske godt på veien og siden det stort sett er endunkere det går i så får du grom lyd og bra moment uansett om den er plombert eller ikke. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 tyv låner posten din litt jeg, håper det går fint! Hvor mange hk er det før det går over til tung mc? gjerne ccm og! Ville ha gått for kawasaki nija, syns den er Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Har hørt 34hk, og maks 600 ccm. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 max 0.16KW/kg max 25KW / 34HK Ubegrenset ccm Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Honda CBR 600, enten i F-, F Sport- eller RR-utførelse. De to første er langt billigere å forsikre enn den tredje. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Selv syns jeg Ninja 250R frister litt. Virker jo som om den har mer enn nok krefter om man skal holde fartsgrensene, og nyprisen gjør at jeg faktisk kan klare å få råd til den og. *mine innlegg* Må vente til våren for å få kjørt opp, men siden jeg uansett ikke har råd til sykkel enda må jeg være litt tålmodig. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 hvorfor ikke en brukt 600 i god stand? 250 er ikke voksen sykkel i mine øyne Jann Ove. Det handler ikke om å kjøre i 250 men å slippe mye giring og ha masse moment tilgjengelig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Tja. Jeg vet jo ikke. Må vente til jeg har lappen og fått prøvd litt forskjellig. Jeg vet bare at behovet for å ha mye krefter på lur ikke er spesielt stort for min kjørestil. Jeg savner faktisk ikke større motor når jeg kjører bil, og en mellomtung mc har mye mer på lur enn bilen jeg kjører til daglig. (Astra G med hele 75 hester.) Ingenting er sikkert, jeg bare leker med tanken så langt. Har strengt talt ikke råd til verken lappen eller sykkel som fattig student; men jeg trives i trafikken og det er noe med motorsykkel-konseptet som frister. Hvordan er en typisk motorsykkel når det gjelder forbruk forresten? Vet at totaksmotorer bruker mye, men jeg er intressert i en fornuftig sykkel med 4taktsmotor. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Min aprilia rs 125 bruker vel 0,4-0,5 på mila, så 250 ninjaen bruker vel ca. det samme. Virker ikke som du kjører så aggresivt eller Lenke til kommentar
crisnaa1 Skrevet 28. august 2009 Forfatter Del Skrevet 28. august 2009 det som er ett av de viktigste tingene når jeg planger og kjøpe sykkel er: når jeg kjøper ny vet jeg at den er "sikker", trygg, ikke grise kjørt (og lignene) prisen er ikke så høy og da har jeg muligheten til å ansaffe meg en å har sett mange videoer på youtube, om ninjan og alle sier den er perfekt får nybergyneren å siden jeg er vandt til å kjøre scooter vil det bli en stor over gang fra 50 ccm til 250 ccm: og en top fart litt over 55km/h Lenke til kommentar
sake Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg har selv gsxr600 og den er en drøm å kjøre Den passer like godt for ferskinger som erfarne kjørere. Og dessuten når den er klasset som mellomtung er det "bare" 34hk i den men det er mer enn bra nok foreløpig^^ Dessuten er det en rød ledning av og på som er forskjellen på 34hk og 125hk Årsmodell? 2005 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå