rvenes Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Finnes alttid andre løysinger. Spørs kor lovlige dei er. Men får man ikkje med oppgradering til Win 7 fra Dell no da? Lenke til kommentar
1-2-3 Skrevet 26. august 2009 Forfatter Del Skrevet 26. august 2009 Jo, men jeg kjøpte PC-en før 26. juni, så jeg har ikke det tilbudet. Lenke til kommentar
Martinsbl Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg sitter også og skal til å laste ned Win 7 Pro fra MSDNAA, men noen som vet om det går greit å bare oppgradere fra Build 7100? Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 Jeg sitter atm på nyinstallert Windows 7 Pro som jeg fikk gjennom guru-tjenesten/msdnaa på ntnu^^ Eneste problemet er at jeg ikke er sikker på hvor jeg skal få tak i produktnøkkelen:P Skal sjekke i morgen. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg sitter atm på nyinstallert Windows 7 Pro som jeg fikk gjennom guru-tjenesten/msdnaa på ntnu^^ Eneste problemet er at jeg ikke er sikker på hvor jeg skal få tak i produktnøkkelen:P Skal sjekke i morgen. Ligg på msdnaa kontoen din, i lenka du fekk som mail. Om du ikkje finn noko der kan du "bestille" ei ny .iso fil gjennom msdnaa, og då får du i alle fall produktnøkkel. Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Darn! Så viste det seg at tilbudet gjelder bare IT-studenter. Da får jeg vel bare vente til 22. oktober da, og betale 1990,- eller hva det nå koster. Eller finnes det andre løsninger? Det finnes jo Studentlisens.no som visstnok gir opp til 80% avslag. Vil tro dette blir billigere enn vanlig butikkpris. Lenke til kommentar
skol Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Billigste alternativ for å få tak i Windows 7 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=14268572 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå