Gå til innhold

Tamron 17-50, skal den være så soft som dette?


Anbefalte innlegg

Også er det endel forbrukere som ikke er kompatible til og vudere om det er objektivfeil eller brukerfeil,så da er det greit om den bærbare pc'en har internetttilkobling så man har mulighet til å laste ned bilder og få hjelp her,eneste aberet er at man kan bli værende i butikken noen døgn :)

 

Jeg bruker og si til selgeren ved et eventuelt kjøp av dyrere produkter at jeg kommer tilbake med produktet hvis jeg ikke er tilfreds og eventuelt bytte eller heve kjøpet før jeg handler,får alltid tilbake et svar på at det er greit.Men det er veldig viktig at man ikke kjører esken igjennom en fliskuttemaskin før man er fornøyd med produktet.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror at slike feil er noe vi må være forberedt på, rett og slett fordi produksjonvolum er så høyt at produsentene ikke har tid (eller gidder?) å teste de godt nok. Så lenge du kan få byttet eller reparert objektivet, så er det vel det beste vi kan håpe på.

 

De tar nok stikkprøver slik de fleste fabrikker gjør. Om de finner flere enn x antall feil blant 100 testa eksemplarer, så tester de hele linja fordi det er sannsynlig at det har vært en svikt. Om ikke, så sender de objektivene ut og tar kostnaden på å korrigere/erstatte de få dårlige eksemplarene som de sender ut. Det koster mindre å erstatte et fåtall enn å teste alle. (Med mindre man klarer å teste helt automatisk.. )

Lenke til kommentar
Jeg tror at slike feil er noe vi må være forberedt på, rett og slett fordi produksjonvolum er så høyt at produsentene ikke har tid (eller gidder?) å teste de godt nok.
Det behøver jo heller ikke være laber kvalitetskontroll. Feil av denne typen kan også oppstå under transport, hvis en container får seg en smell el. l.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...