danespen Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Hei, PCen min står av forskjellige grunner ca. 4m unna der jeg sitter. Jeg bruker forlengere for alle ledninger... og får en stille tilværelse Problemet er å finne en forlenger til GAMEPORT-KABELEN ettersom jeg vil bruke gamepad på fotballspill, nintendoemulator etc... har allerede to gamepader som bruker spillport tilkobling.. noen som ANER hvor jeg kan få tak i dette? har prøvd clas ohlson, expert, komplett, spaceworld ETC! kan noen evt. LAGE en slik kabel? håper på svar, gjerne svar selv om det bare er negativ tilbakemelding[/b] Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er ikke så vanskelig å lage kabelen selv. Problemet er å få tak i de riktige komponentene til overkommelige priser. Hvis du ikke finner noe på de vanlige stedene som du nevnte kan du muligens stikke innom en musikkforretning og spørre om de har MIDI forlengelseskabler av den flate, brede typen. Gameporten på en PC er egentlig en MIDI port, så disse skal funke. Bare pass på at du ikke får en slik kabel som passer til runde, små MIDI-porter. Men det skal en del til for å ta feil av dem, da. Hvis ingenting hjelper kan jeg alltids prøve å lodde sammen noe, men det blir sikkert ikke helt billig med porto og slikt i tillegg til de blodig overprisede komponentene på CO og Expert og andre såkalte "Elektronikk" butikker. Lenke til kommentar
danespen Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 sjekk dette: http://www.qualitycables.com/313261.html Jippi bestiller i dette øyeblikk Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Tror denna passer litt bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå