Kuuket Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hei, har en data som får svart skjerm en gang i bland, og det er ganske irriterende. Det skjer vell flere ganger i timen. Er det noen som har tips til hvordan jeg skal få fikset det ? Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 ingen som vet ? Lenke til kommentar
Panodil Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Mitt forslag er å installere skjermkortdriveren på nytt Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 25. august 2009 Forfatter Del Skrevet 25. august 2009 Jeg kan prøve og gjøre det Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har merka at programmer som kjører som administrator i Vista og W7 av og til får skjermen til å blekke ut noen sekunder, omtrent som når dialogboksen som spør om programmet skal få kjøre som administrator popper opp. Om jeg stopper programmet så forsvinner blekkinga og. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Har opplevd på en Dell skjerm at den av og til blir svart kort tid etter at har byttet inngang. Kan være en slags "føler" som sjekker hvor det er signal som jobber litt for mye muligens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå