Manic Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 I går var jeg på besøk hos en kompis. Da jeg dro lånte jeg jakken hannes. På vei til bilen sjekket jeg lommene for å se om det var ting han kanskje hadde glemt å ta ut, ting han trengte. I ytterlomma fant jeg noe som gjorde meg ganske skremt. Det var en vanlig gjennomsiktig plastpose, med ca 20-30 hvite kapsler. Jeg braste rasende inn i leiligheta hans og konfronterte han med funnet. Jeg: "NAVN#1 KA FAN E D HER?" Han mister tannbørsten på gulvet i det jeg tar fram posen, før han ser på meg på samme måte som en 12 år gammel gutt ville sett på moren sin etter at han ble tatt i å røyke sigaretter. Han: "eeem øøø, ka du trur d e?" Jeg: "Dop av en slags" Han: "Æ brukte d før, men ikke no længer, eller nån gang" Han trokker i salaten og avslører seg selv i det han prøver å bygge på løgnen med å si at det er sovemedisiner. Noe som en hver idiot skjønner at det ikke er. Siden sier han at han fikk posen av NAVN#2, og at posen ikke var hannes, men skulle selges til en tredjepart. Så nå spør jeg dere. Vet dere hva det kan ha vært? Jeg tror det var amfetamin. - Vanlig gjennomsiktig plastpose - 20-30 kapsler med hvit-farget pulver Lenke til kommentar
Bango Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Amfetamin, kokain, div lege midler. Ikke vært å gjøre en stor sak av det. Lenke til kommentar
Manic Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Amfetamin, kokain, div lege midler. Ikke vært å gjøre en stor sak av det. Tingen er at han allerede røyker hasj, noe som jeg driter i. Men tror kanskje han har tatt skrittet opp. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sikkert amfetamin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Prøvesmak, så finner du fort ut hva det er. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jaaa, kjempe smart idee :P Lenke til kommentar
Bata Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hans liv, hans problem. Så lenge han faktisk ikke har et problem, men har et kontrollert bruk så er det ingenting du trenger å legge deg opp i. Begynner han derimot å skli ut så er det ikke snuten du bør kontakte, men ta det opp direkte med han, gå til familie... Så kan de ta det til den instansen DE føler er rett for han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå