Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fant hvite kapsler i lånt jakke.

Manic

Anbefalte innlegg

I går var jeg på besøk hos en kompis. Da jeg dro lånte jeg jakken hannes. På vei til bilen sjekket jeg lommene for å se om det var ting han kanskje hadde glemt å ta ut, ting han trengte.

I ytterlomma fant jeg noe som gjorde meg ganske skremt. Det var en vanlig gjennomsiktig plastpose, med ca 20-30 hvite kapsler. Jeg braste rasende inn i leiligheta hans og konfronterte han med funnet.

Jeg: "NAVN#1 KA FAN E D HER?"

Han mister tannbørsten på gulvet i det jeg tar fram posen, før han ser på meg på samme måte som en 12 år gammel gutt ville sett på moren sin etter at han ble tatt i å røyke sigaretter.

Han: "eeem øøø, ka du trur d e?"

Jeg: "Dop av en slags"

Han: "Æ brukte d før, men ikke no længer, eller nån gang"

Han trokker i salaten og avslører seg selv i det han prøver å bygge på løgnen med å si at det er sovemedisiner. Noe som en hver idiot skjønner at det ikke er.

Siden sier han at han fikk posen av NAVN#2, og at posen ikke var hannes, men skulle selges til en tredjepart.

Så nå spør jeg dere. Vet dere hva det kan ha vært? Jeg tror det var amfetamin.

- Vanlig gjennomsiktig plastpose

- 20-30 kapsler med hvit-farget pulver

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hans liv, hans problem. Så lenge han faktisk ikke har et problem, men har et kontrollert bruk så er det ingenting du trenger å legge deg opp i. Begynner han derimot å skli ut så er det ikke snuten du bør kontakte, men ta det opp direkte med han, gå til familie... Så kan de ta det til den instansen DE føler er rett for han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...