snikskytter Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hei, jeg har nettopp fått windows 7 og har fått alt til å funke. Men med en gang jeg skulle starte spillet BF 2142 så funket det ikke. Instalasjonen gikk helt fint, der ble det ikke noe feil. Men når jeg starter spillet så kommer start bildet opp, også sier Windows at den bare stoppet å funke, også ikke noe mer.... dette skjer hele tiden, funker det ikke på windows 7 eller? For det funka på både XP og Vista.. Takker for alle svar Endret 23. august 2009 av snikskytter Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har du prøvd å kjørt det i compatibility mode (xp eller vista)? Lenke til kommentar
snikskytter Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Ja, har prøvd det, har til og med prøvd i Windows Virtual PC - XP Der dataen lager en ilusjon av at den er i xp, men da vill den ikke starte fordi ''cd'en ikke er i cd rommet'' Lenke til kommentar
iZodux Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg bruker Windows 7 og spiller Battlefield 2142 uten problemer. Jeg har BF2142 v. 1.50 Prøvd å patche? Link: Patch 1.40 Link: Patch 1.40-1.50 Incremental Lykke til! Endret 12. september 2009 av iZodux Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå