Ohhmyyyy Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har om en måned en prøve i matematikk som heter Regning på vg1 studiespesialisering. Vil gjerne gjøre det bra på denne prøven, men andre ikke hva jeg bør lese på. Noen som har noen ideer om hva jeg bør lese på og hvilken temaer innenfor regning jeg bør være innom? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Aner ikke. Når det er sagt, hva har dere hatt om på skolen i det siste, og hva skal dere ha om fremover? Hva står det at dere skal drive med? Et godt tips er å forberede seg godt i forkant av en time, for da kan du dra bedre nytte av det læreren din sier, i og med at du allerede har grunnlag for å forstå det, ikke bare memorere en tekst som har null betydning for deg. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kan hjelpe og ha med notat og skirve ned det læreren sier / skriver på tavla. Samt gå gjennom det dere har hatt om. Skumles evt. kapittler og forbered deg så godt som mulig Og ikke minst pugg regler Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Spøre læreren din hva som er pensum og regn oppgaver etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå