Gå til innhold

Trenger ambefalinger av en god racer


mX mann

Anbefalte innlegg

Etter ett periode med terrengsykkling har jeg nå tengt og kjøpe meg en racer etterhvert, men er veldig i tvil om hvilken sykkel jeg skal velge. Har sett en del på kjente merker som Giant, Trek, Cervelo osv i prisklassen 10-15 tusen kr. Liker best å kjøpe av kjente merker! Er ikke så nøye med full carbon ramme og alt det der siden jeg ikke har store planer om og kjøre i noe konkuranse, viktigte er att det er en god holbar sykkel som man kan ha mye glede av i mange år fremmover.

Endret av mX mann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Etter ett periode med terrengsykkling har jeg nå tengt og kjøpe meg en racer etterhvert, men er veldig i tvil om hvilken sykkel jeg skal velge. Har sett en del på kjente merker som Giant, Trek, Cervelo osv i prisklassen 10-15 tusen kr. Liker best å kjøpe av kjente merker! Er ikke så nøye med full carbon ramme og alt det der siden jeg ikke har store planer om og kjøre i noe konkuranse, viktigte er att det er en god holbar sykkel som man kan ha mye glede av i mange år fremmover.

 

 

 

Jeg ville rett og slett anbefale deg og ta en tur innom Birk sport. Har du ikke mulighet, går du på http://www.birksport.no

 

Her har de fuji sykler i alle prisklasser fra 5000,-

Jeg har kjøpt raceren min her for rundt 6000,- og er strålende fornøyd!

Birk har også veldig lave priser i forhold til sine konkurenter. de har butikker i Oslo, Rud, Lillehammer, Tønsberg og Lillestrøm.

Endret av skatestad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...