Gå til innhold

Trenger ambefalinger av en god racer

mX mann

Anbefalte innlegg

Etter ett periode med terrengsykkling har jeg nå tengt og kjøpe meg en racer etterhvert, men er veldig i tvil om hvilken sykkel jeg skal velge. Har sett en del på kjente merker som Giant, Trek, Cervelo osv i prisklassen 10-15 tusen kr. Liker best å kjøpe av kjente merker! Er ikke så nøye med full carbon ramme og alt det der siden jeg ikke har store planer om og kjøre i noe konkuranse, viktigte er att det er en god holbar sykkel som man kan ha mye glede av i mange år fremmover.

Endret av mX mann
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Trek sykkelen er en veldig mye bedre sykkel en jamisen. Her får du bedre utstyr og en bedre ramme, så det er ingen tvil hvilken av de to syklene jeg ville valgt.

Ja valget var igrunn enkelt, og ikke minst ser jo trek sykkelen langt mye bedre ut en Jamisen;)

Lenke til kommentar
Etter ett periode med terrengsykkling har jeg nå tengt og kjøpe meg en racer etterhvert, men er veldig i tvil om hvilken sykkel jeg skal velge. Har sett en del på kjente merker som Giant, Trek, Cervelo osv i prisklassen 10-15 tusen kr. Liker best å kjøpe av kjente merker! Er ikke så nøye med full carbon ramme og alt det der siden jeg ikke har store planer om og kjøre i noe konkuranse, viktigte er att det er en god holbar sykkel som man kan ha mye glede av i mange år fremmover.

Jeg ville rett og slett anbefale deg og ta en tur innom Birk sport. Har du ikke mulighet, går du på http://www.birksport.no

Her har de fuji sykler i alle prisklasser fra 5000,-

Jeg har kjøpt raceren min her for rundt 6000,- og er strålende fornøyd!

Birk har også veldig lave priser i forhold til sine konkurenter. de har butikker i Oslo, Rud, Lillehammer, Tønsberg og Lillestrøm.

Endret av skatestad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...