MysticoN Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hello, prøver å overbevise madammen at film er best fra nettet og ikke fra den lokale video butikken til 55kr pr film. Men det er en ting jeg ikke klarer, det er å finne de filmene og seriene jeg laster ned. Dette medfører at madammen ser på slaget som vunnet og forsetter å leie filmer til 55 kr stk. Har ingen problem med å betale for tjenesten vist det skulle være nødvendig. Endret 23. august 2009 av WheelMan Fjernet spesifike detaljer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvorfor laster du ned slikt ulovlig? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Fordi da slipper han å betale for det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Som igjen fører til at de får inn mindre penger, og lager mindre bra serier osvosv. De 55 kronene det koster å leige film på sjappa deres synes jeg det er greit å betale. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 i byen hvor jeg bor (Molde) er det kun en plass vi kan leie filmer. Også kalt monopol, dette vet de på Scene 1 godt og de vet at vi kan ikke gå noen annen plasser. Derfor finnest det lite service å få der og de skyver opp prisene så mye at det rett og slett er urimelig å leie film der. Takker for linkene Warz, googlet selv den filmen jeg holdt på å laste ned men var ikke like heldig som deg når det gjaldt treff. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) det er på ingen måte noen unnskyldning. Endret 23. august 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 bare å rappotere meg, tror selv at jeg ikke bøyer noen regler her ved å spørre etter en god site hvor man kan få tak i tekster til filmer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 bare å rappotere meg, tror selv at jeg ikke bøyer noen regler her ved å spørre etter en god site hvor man kan få tak i tekster til filmer. Når du konkret spør om hjelp til piratkopiert materiale har du passert streken for lenge siden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg