Rumlaheim Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hei, jeg har et relativt plagsomt problem med internettet som jeg ikke får løst. Jeg har en stasjonær PC med trådløst nettverk, en D-Link(vet at trådløst er dumt på stasjonær, men er dessverre eneste muligheten jeg har). I det siste har internettet streiket hele tiden. Jeg kan åpne noen sider, men så faller den ut. Hvis jeg prøver å laste ned noe faller den ut, og hvis jeg prøver å åpne flere nettsider på en gang faller den ut. Før har D-Linken fungert helt fint, men de siste ukene faller den ut hele tiden. Ingen andre i huset har et lignende problem, bare meg. Lurer da på om det er D-Linken det er noe i veien med. Faren min påstår at det sikkert er virus, men det kan da ikke være det? Håper på noen gode svar for nå faller internettet ut om et par strakser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Du har grei signalstyrke eller? Hvis du har det burde du oppdatere driverne til det trådløse nettverkskortet ditt. Hvis det ikke finnes oppdatering, burde du avinstallere driveren for så å installere den på nytt. Ikke glem å laste ned driveren FØR du avinstallerer den. Du burde også passe på at Windows er fullstendig oppdatert og i noen tilfeller kan det være nødvendig å oppdatere BIOSen til PCen din. Og sist, men ikke minst burde du sjekke om D-Linken har gammel firmware og om den også burde oppdateres. Prøv og fortell oss hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Rumlaheim Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Jeg lastet ned nettverksdriverne og det virker som om det hjelper. I de siste ukene har jeg hatt en hastighet på 11 mbps og lavere, men nå er den som før. Fortsatt litt ulmen, men stabil. Tusen takk for hjelpen. Du aner ikke hvor plagsomt det er å trykke repair hver gang jeg har åpnet en ny side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå