Bolle Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg lurer på om det er mulig å få en trådløs ISDN forbindelse. Jeg skulle hatt telefonlinje fra et hus til et annet, og har ikke noe lysst til å strekke kabel. Hvis dette er mulig, hva bruker jeg og hvor mye koster det? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg lurer på om det er mulig å få en trådløs ISDN forbindelse. Jeg skulle hatt telefonlinje fra et hus til et annet, og har ikke noe lysst til å strekke kabel. Hvis dette er mulig, hva bruker jeg og hvor mye koster det? Ja, er det i rimelig nærhet kan du jo velge et trådløst system fra siemens, de har basestasjoner, forsterkere og det meste. Hvor langt er det i luftlinje mellom husene? Lenke til kommentar
Bolle Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Det er ikke mer enn ca 20 meter. Hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Det er ikke mer enn ca 20 meter. Da burde det holde med en enkel basestasjon, skal du kun kjøre telefon på dette ISDN-nettet? Lenke til kommentar
Bolle Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg skal bruke PC og kanskje telefon. Bor på bondelandet, så ADSL har ikke kommet til meg enda Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg skal bruke PC og kanskje telefon. Bor på bondelandet, så ADSL har ikke kommet til meg enda Siemens har trådløs ISDN-adapter til PC. Lenke til kommentar
Bolle Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har sett på Simens sida, men der står det ikke noe pris. Og det er lissom et litt viktig aspekt her. Gidder ikke å betale så sinnsykt mye all den tid jeg kan strekke kabel hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har sett på Simens sida, men der står det ikke noe pris. Og det er lissom et litt viktig aspekt her. Gidder ikke å betale så sinnsykt mye all den tid jeg kan strekke kabel hvis jeg gidder. Blir nok fort rundt 2000,- eller mer for trådløstelefon og PC-adapter Lenke til kommentar
Bolle Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg kommer ikke til å kjøpe telefon med det første. Veit du om noen steder hvor jeg kan få sjekka ut de prisene? Jeg sjekka Elkjøp siden de fører Simens, men jeg fant ikke det jeg så etter. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg kommer ikke til å kjøpe telefon med det første. Veit du om noen steder hvor jeg kan få sjekka ut de prisene? Jeg sjekka Elkjøp siden de fører Simens, men jeg fant ikke det jeg så etter. Vel, adaptere ligger på rundt 800,- sist jeg sjekket, du må ha en basestasjon for og koble det opp og da er det billigst og kjøpe med telefon. Lenke til kommentar
Bolle Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Okay, jeg får sjekke litt. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå