Kimlorentz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg sitter no med en canon eos 350d og skal oppgradere med en ny en. Så hva e best 500D, 50D eller 7D? PS!!! Denne diskusjonen var før mellom 500D og 50D, jeg har lagt til 7D på grunn av at den ser veldig bra ut. Endret 3. september 2009 av Kimlorentz Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Mitt standard kontraspørsmål er, best til hva da? Alle modeller og alle produsenter har sine sterke og svake sider, men ikke alle sterke eller svake sider i samme modell. For å sette det på spissen, hvis én modell hadde vært "best", så kunne de fleste andre ha pakket sammen Lenke til kommentar
se# Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Mitt standard kontraspørsmål er, best til hva da? Enig med Thunderhead, vil da gode svar bør du si mer om kravene dine, hva vil du ha forbedret i forhold til 350D osv. Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Tenkte på MP, lukke hastigheter, bruker vennlighet, osv. Skal ta bilder av natur og dyr for det meste. tar og bilder av ting i bevegelser. Canon 350D er veldig bra synest jeg, men mangler litt betre bilder. Så 15MP er mer enn nok for meg. Ellers har jeg sett på forskjellen med 500D og 50D, det er ikke stor forskjell på di til mitt bruk, eneste er at 50d har en betre lukke hastighet ellers er iso`en det samme og mp er det samme. Og når det kommer til pris så er 500d ett betre valg, det med video filmingen er ikke noe jeg vil bruke. Ellers vil jeg bare få høre hva deres erfaring er med disse to modellene. Endret 23. august 2009 av Kimlorentz Lenke til kommentar
TGB Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Dyrere modeller er laget nettopp for å håndtere høyere hastighet. Så om hastighet er kriterie så bør valget være enkelt: 50D. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er en vesentlig forskjell på dem,50D er mye større i omfang. Også har 50D noen flere knapper for og forenkle bruken,større/lysere søker. Lenke til kommentar
Kimlorentz Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Ahh det har kommet en Canon EOS 7D på markedet. kansje denne er et betre valg i lengden enn 50D. noen som tror 7D kan vere bra? Endret 3. september 2009 av Kimlorentz Lenke til kommentar
UWS Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg er og interessert i EOS 7D. Den koster ca 14000kr - er det sjans for at prisen går ned før jul i år? Her er en grei guide over Canons d-slr kameraer, kunne godt hatt flere detaljer men... Canon Digital SLR Cameras Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå