Gå til innhold

Forslag på anime eller Mang

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du syntes romanse/komedie er gøy så ta en titt på Zero no Tsukaima, Inukami! og ToraDora! Greit morsomme alle sammen.

Hvis du vil ha mer romanse en komedie så ta en titt på Clannad og Tale of Memories. Da Capo var heller ikke så ille, men personlig likte jeg ikke slutten i det hele tatt! Men det spørs jo akkurat hvem av personene i animen du holder med. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alternativt kan du prøve MÄR. En herlig manga om en gutt som ender opp i en verden han drømmer om (og mora skriver om) og blir alt han ikke er og har mange, interessante opplevelser. Kanskje klisjéfylt osv, men jeg liker den bedre enn Naruto, One Piece etc. One Piece ble kjedelig alt for fort, Naruto klarte jeg aldri å like :p

Så kan du sjekke ut Full Metal Panic, ganske bra serie.

Andre jeg kan anbefale, er:

- Akane-chan Overdrive

- Alichino

- Blood - The Last Vampire 2000

- Boogiepop Doesn't Laugh

- Chobits (denne er alt for søt og jeg skammer meg ikke over å si at jeg hadde klump i halsen og tårer i øyna flere ganger mens jeg leste)

- Goth

- Hot Milk

- Lilim's Kiss (Den har en succubi, det er alt man trenger :p og jeg har hørt folk si at det er mye bedre enn Ichigo 100%)

- Nude

- Paradise Kiss (en av de aller beste mangaene jeg har lest, noen sinne!)

- Plastic Little: Captain's Log

- Ragnarok

- Rurouni Kenshin

- Tenkū no Esukafurōne

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fairy Tail er den jeg anbefaler. Den ser i utgangspunktet ut som One Piece fra et visuelt perspektiv (ikke samme skaper da, sikkert bare fan av One Piece) men handlingen er mye annerledes å veldig morro. VELDIG morro. Den kommer i tillegg ut som anime iløpet av året.

mangaen kan leses her å oppdateres ukentlig: http://www.onemanga.com/Fairy_Tail/

Ellers så kan World Destruction kanskje være brukbar. Den høres utrolig dyster ut på navnet, men det er så langt fra sannheten som det går an.

Finner ingen manga kilde til denne, men myanimelist.net er en veldig god plass både for å finne ny manga/Anime i tillegg til kilder hvor de forskjellige seriene kan leses.

Sekirei er også en morro serie, å har i tillegg litt romantikk for den som liker det, men den har også litt lett nakenhet da bare så det er sagt.

Kan sees her: http://www.onemanga.com/Sekirei/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...