Gå til innhold

32-42'' Tv - Fotball, spill og film - Rundt 8000 KR

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg trenger litt hjelp til kjøp av nytt TV, da jeg har veldig lite peiling på dette området. Har kikket endel på de andre trådene, men føler jeg ikke blir klok på de.

Tven skal hovedsakelig bli brukt til å se fotballkamper, spille Xbox(Spiller en del LIVE om det er relevant) og se film. Har prøv å svare på noen av spørsmålene fra sticky-posten:

• Tven skal ikke være mindre enn 32". Avstand til fra sofa til Tv er rundt 2,5-3 meter, men har mulighet til å dra tven lengre bak. Kunne tenkt meg en i 42" størrelsen, men kvalitet går fremfor størrelse.
  • Jeg tenkte på en pris rundt 8000 kr, men har mulighet til å strekke meg høyere. Hvis jeg må legge på en lapp eller to for å få det beste alternativet gjør jeg heller det.
  • Tven må være FullHD (1080p ?) og burde ha HDMI inngang til værtfall Xbox og muligens en Blue Ray spiller.
  • Får inn digitalt TV gjennom RiksTV.
  • Tven kommer til mesteparten av tida til å bli brukt til å spille Xbox360 og se filmer + Premier League kamper i helgene. Siden den skal bli brukt til spilling er det vel fordel å ha en frekvens på 100 Hz (?). Er ikke noe glad i skjermer med etterslep, det kan være med til å ødlegge en ellers god Tv stund.
  • Jeg sier ikke nei takk til muligheten til å koble til en pc, men det er ikke noe som kommer til å skjer med det første.

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...