Schlesien Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Heisann, blir litt forvirret av alle entertain-pakker, family-pakker, grunnpakker og slikt på canal digital sine sider, så prøver å henvende meg her. Hvis jeg bestiller meg en hd-pvr for kabel-tv og velger canal+total, hvilke kanaler får jeg da tilgjengelig på min dekoder? Får jeg de vanlige kanalene som Nrk, tv2, tv3 osv i tillegg til canal+ kanalene? Eller må jeg bestille en "grunnpakke" i tillegg? Noen som har lignende abonnementer som har lyst til å opplyse meg litt? Hvilke kanaler (kanalgrupper) dere har og hvor mye dere betaler i mnd o.l? Endret 23. august 2009 av Schlesien Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Såvidt jeg vet må du ha grunnpakken til 274 kr. pr. mnd. Hvilke pakker/ekstra kanaler som er tilgjengelig for deg kan du sjekke ved å taste inn adressen din her. Canal+ Total inneholder alle Canal+kanalene: CANAL+ FILM 1, CANAL+ FILM 2, CANAL+ FILM 3, CANAL+ MIX, CANAL+ SPORT1, CANAL+ SPORT2 Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Såvidt jeg vet må du ha grunnpakken til 274 kr. pr. mnd.Hvilke pakker/ekstra kanaler som er tilgjengelig for deg kan du sjekke ved å taste inn adressen din her. Canal+ Total inneholder alle Canal+kanalene: CANAL+ FILM 1, CANAL+ FILM 2, CANAL+ FILM 3, CANAL+ MIX, CANAL+ SPORT1, CANAL+ SPORT2 CANAL+FILM HD og CANAL+SPORT HD inngår også i CANAL+Total ( krever HD dekoder eller HD-PVR). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå