Gå til innhold

Canal + total - hvilke kanaler får jeg?

Anbefalte innlegg

Heisann, blir litt forvirret av alle entertain-pakker, family-pakker, grunnpakker og slikt på canal digital sine sider, så prøver å henvende meg her.

Hvis jeg bestiller meg en hd-pvr for kabel-tv og velger canal+total, hvilke kanaler får jeg da tilgjengelig på min dekoder? Får jeg de vanlige kanalene som Nrk, tv2, tv3 osv i tillegg til canal+ kanalene? Eller må jeg bestille en "grunnpakke" i tillegg?

Noen som har lignende abonnementer som har lyst til å opplyse meg litt? Hvilke kanaler (kanalgrupper) dere har og hvor mye dere betaler i mnd o.l?

Endret av Schlesien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet må du ha grunnpakken til 274 kr. pr. mnd.

Hvilke pakker/ekstra kanaler som er tilgjengelig for deg kan du sjekke ved å taste inn adressen din her.

Canal+ Total inneholder alle Canal+kanalene: CANAL+ FILM 1, CANAL+ FILM 2, CANAL+ FILM 3, CANAL+ MIX, CANAL+ SPORT1, CANAL+ SPORT2

Lenke til kommentar
Såvidt jeg vet må du ha grunnpakken til 274 kr. pr. mnd.

Hvilke pakker/ekstra kanaler som er tilgjengelig for deg kan du sjekke ved å taste inn adressen din her.

Canal+ Total inneholder alle Canal+kanalene: CANAL+ FILM 1, CANAL+ FILM 2, CANAL+ FILM 3, CANAL+ MIX, CANAL+ SPORT1, CANAL+ SPORT2

CANAL+FILM HD og CANAL+SPORT HD inngår også i CANAL+Total ( krever HD dekoder eller HD-PVR).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...