Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

endelig skejdde det noe på dame fronten...skuffet egentlig!

Gjest mann 26år

Anbefalte innlegg

Gjest mann 26år

hei

først vill jeg bare si at det er jeg som har tråden " dritt lei dette livet, orker ikke mer"

Endelig i går kveld så endte det med at jeg fikk med meg en dame hjem!! Ikke pgr av at jeg hadde sjekket henne opp, men siden hun var eksen til en bekjent av meg i trondheim og visste allerede hvem jeg var!!

Hun kom bort til meg, uten sko, når jeg var på vei hjem!! Hun hadde vissst klart å miste skoene(ikke spørr meg åssen) og jeg tilbød henne sove hos meg!! Virka som det var det svaret hun ønsket å høre!!

Men greia er at hun var ganske full og jeg relativt edru,så etter at vi begge hadde lagt oss i enmanns senga mi på hybelen, så ble det bare litt røring and that was it!! Hun virka veldig klar, men jeg syntes det ble litt feil å kjøre på når hun var såpass full!! Men uansett om jeg hadde valgt å kjøre på, så tror jeg faktisk ikke jeg hadde klart det...

Virker som at nervøsiteten og prestasjonsangsten overvinner kåtheten ganske lett!!!

Eller så er jeg jo spreng kåt, men når det kommer til business så blir ting plutselig helt andeledes!! Var akkurat samme greia med hun jeg møtte i utlandet og hadde sex med!

Også skjønt at mange jenter er relativt sjenerte!! Jeg tror ikke jeg klarer å nyte sex hvis jeg lissom ikke har litt mer kontroll og ser litt mer av handlingen....sex som er "skjult" under dyna virker kjedelig og lite pirrende, med andre ord!?

Morgen etter, så lå vi lenge i senga og bare koset og snakket!! Men jeg følte ikke noe særlig kjemi med henne egentlig, litt for tidlig å si det uansett!! Hun er litt ung, 20 år, og virka litt uviten!!! Jeg har også lært det er viktig å IKKE glemme å bruke deo kvelden før...litt redd for at det lukt litt for mye svette under armene!!

Men uansett, jeg fikk nr hennes,men tviler på at jeg tar opp kontakten!! Hun er nok ikke min type, selv om hun har ganske grei kropp og et helt ok utseende!!

Jeg har i hvert fall blitt en erfaring rikere og dette har hjulpet litt på selvtilliten, men tror ikke det vill gjøre det lettere å sjekke damer på byen derimot!! Da må jeg bli mye mer flink til å prate med damer og vise riktig kropsspråk!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mann26år

Må også bare nevne at jeg faktisk er redd for å ta opp kontakten igjen , for hvis det viser seg at hun ikke er mer interessert, så synker bare selvtilliten igjen :hm:

Så er vell kanskje best å droppe det, eller!?

Lenke til kommentar

Står respekt av avgjørelsen din, er nok mange menn som hadde utnyttet den situasjonen. Du valgte nok rett, spesielt om du følte hun virkelig hadde drukket seg fra sans og samling. Om du ikke er innteresret i hunne er det ikke vits i å kontakte henne. Naturlig nok.

Du kan dog skape litt erfaringer med henne. Gjør det klart at du ikke er ute etter noe forhold, men kan tenke deg å bli bedre kjent med henne feks.

Edit:

Er du derimot innteresert så kontakter du hennne selvfølgelig, selv om det bare er litt interesse. Send henne en meld der det står: hei, var hyggelig i går. bla bla, finner dere tonen spør du om hun vil ta en kaffe eller lignende.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Tja, jeg sier kjør på. Selv om ikke kjemien er der, så kan du "utnytte" henne for å få mer erfaring, nervøsiteten forsvinner også mer etterhvert, litt slemt å si det, men ingen trenger å få vite at det er det du har i tankene. Har du noe kontakt med jenta sånn ellers eller? Isåfall kan du jo fiske litt å se hvordan responsen er så du slipper å gå på en smell, hvis ikke kan du jo bare spørre om å finne på noe med henne en dag, trenger ikke være noe mer en det. Du kommer aldri til å få mer selvtillit hvis du aldri tørr å prøve. ;)

Lenke til kommentar

Du virker som den halvdelen av befolkningen som ikke syns det er så mye å hoppe i taket av med sex uten at det er kjemi med i bildet. Det kan være en av grunnene til at du ikke følte så veldig for det der og da.

Når du møter den jenta som virkelig får blodet til å boble, så skal jeg love deg at sexen blir helt rå selv om det evt blir under dyna i mørket ;)

Mitt råd vil være at du tar kontakt med henne igjen hvis du er intressert i å ta det videre. :) Ingen vits i å ta kontakt bare for å ta kontakt, hvis ikke kjemien er der.

Med mindre du klarer å ha et rent fysisk forhold uten følelser i bildet.

Når det gjelder frykten din for avslag, så er den eneste måten å komme over det på: Få avslag. :)

Det er først når avslagene kommer at du finner ut av hvor lite farlig et avslag faktisk er. Det er da du innser at det faktisk er bedre med et avslag, enn følelsen man har når man går rundt å tenker "hva om.." og følelsen av at man var for feig til å prøve å ta sjangsen.

Selvtilliten kommer av å tørre å få avslaget. Ikke av å feige ut og unngå dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...