N* Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Politikerene i Fremskrittspartiet er ansatt av rikfolk og manipulert av dem for at dem skal kunne tjene mer, det er skremmende at de får så mange stemmer. Jeg lurer på hvordan vi skal klare oss alle MOT alle. Mot i brystet, vett i panna, stål i ben og armer: rett og slett primitiv tankegang. Men det var noe en gammel mann sa, så frp ser at det kan brukes for propaganda. FRP finner ikke på propagandaen selv, men som sikkert kjent kler seg ut i kristent, humant eller rødts propaganda, mens de vil noe helt annet. Jeg har aldri hørt et eneste ordentlig argument for frp. Det er bare forsvar for ødeleggelsen. En frp'ers todelte hjerne: Ødelegg / Forsvar. Det handler om redsel og forsvar. Desverre ender det slik at når ondskapen (han som misforsto) forsvarer seg mot det gode i katastrofer som krig og ubalanse. Her kunne jeg fortsatt en stund, for jeg har fulgt med på hvordan frp manipulerer menneskene og meg selv, jeg har sett og hørt dem feile, så jeg vet. Og vi lever i en trist tid allerede, ikke gjør den verre ved å stemme høyrestilte partier som ljuger og tror der lang vei i forsvar. Hørt fra han vi desverre ikke hører på: Høyre startet andre verdenskrig, veltet båten ved langesund, brant en fabrikk og imprengnor. Den skjønte du ikke den Men jeg fant det på! Er det noe som heter usant, løgn, skrøn, feil? Nei. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kanskje du kan komme med et ordentlig argument mot frp, for jeg skjønte lite av teksten din, bortsett fra at du ikke liker frp. Kom med noe konkret! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Jeg skjønte ikke allverden jeg heller, men enige er vi ihvertfall Frp er et tåpelig parti, som kommer til å rive ned Norge fra innsiden, og stoppe Norges gode globale engasjement ovenfor land her i verden som ikke har det så bra som oss. I tillegg ødelegger de konsekvent den politiske debatten i Norge ved å ty til simple forenklinger av viktige temaer, samtidig som de strør om seg med penger vi ikke har råd til å bruke. Som om ikke dette var nok sprer parti eder, galle og fremmedhad over hele Norge, og gjør livet surt for både flyktninger som har fått opphold i Norge, eller håper på å få det. Endret 23. august 2009 av Bjarnemann Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 skal være enig med de andre at jeg skjønte egentlig lite hva du snakket om... er det det økonomiske du ser deg uenig i? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 jeg skjønte egentlig lite hva du snakket om... Det kalles fortrengnings-mekanisme :-) Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har aldri hørt et eneste ordentlig argument for frp. Det er bare forsvar for ødeleggelsen. Var det ditt beste motargument? Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg skjønte ikke allverden jeg heller, men enige er vi ihvertfall Frp er et tåpelig parti, som kommer til å rive ned Norge fra innsiden, og stoppe Norges gode globale engasjement ovenfor land her i verden som ikke har det så bra som oss. I tillegg ødelegger de konsekvent den politiske debatten i Norge ved å ty til simple forenklinger av viktige temaer, samtidig som de strør om seg med penger vi ikke har råd til å bruke. Som om ikke dette var nok sprer parti eder, galle og fremmedhad over hele Norge, og gjør livet surt for både flyktninger som har fått opphold i Norge, eller håper på å få det. Norge er et av de verste landa å bli født i hvis man som jeg går etter forventet befolkningsvekst per person. Og de verste U-landa de beste. Å støtte dem med penger er dermed skadelig. De andre partiene har sier ikke noe om hva de vil, bare angriper FRP med ljug om hva FRP står for, bl.a. ved om ljuge om pengebruken deres. Jens Stoltenberg, og Kristin Halvorsen med flere er noen drittunger som ikke har noe å gjøre i politikken. Lenke til kommentar
N* Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har aldri hørt et eneste ordentlig argument for frp. Det er bare forsvar for ødeleggelsen. Var det ditt beste motargument? Hva er argumentet for da? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Tråden flyttes til "Oppslagstavlen" i henhold til gitte føringer. Eventuell reaksjon på moderering kan gjøres på pm Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Du har ingen, INGEN, kilder. Du klarer ikke å bygge opp argumenter med logikk, saklighet eller kunnskap. Derfor skapes ingen problemstilling, altså faller poenget med tråden bort. Du prosjekterer så hardt at du sikkert kunne vist en power-point presentasjon på nærmeste vegg. Lenke til kommentar
nercix Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Trådstarter er vel på en måte ironisk og vil sette søkelyset på de feilaktige oppfatningene om FrP. Folk har fått imprentet feilaktige oppfatninger gjennom media og andre partier sine utallelser. Lenke til kommentar
queenie Skrevet 31. august 2009 Del Skrevet 31. august 2009 Kanskje du kan komme med et ordentlig argument mot frp, for jeg skjønte lite av teksten din, bortsett fra at du ikke liker frp. Kom med noe konkret! He he var det her du trodde du skrev? Tror vi har samme interesse Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 N* er ansatt av AP/KrF/V for å svartmale FrP, så Norge kan fortsette som et u-land i 4 år til. Hvorfor er din innledning i 1. post riktig og min feil? Hvordan kan en 3.part vite det? Jeg har tidligere tenkt å stemme FrP, men nå har jeg bestemt meg å la være å stemme, rett og slett fordi jeg ikke er fornøyd med noen partier. Det er noe galt med dem alle. FrP gir for mye skatte og avgiftslette. Vi har det greit økonomisk i dag stort sett. H vil ta ifra meg jobben (er sjømann). Ap tør ikke investere i fremtiden. KrF er basert på et eventyr. Noen som har noen andre forslag til meg? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 N* er ansatt av AP/KrF/V for å svartmale FrP, så Norge kan fortsette som et u-land i 4 år til. Hvorfor er din innledning i 1. post riktig og min feil? Hvordan kan en 3.part vite det? Jeg har tidligere tenkt å stemme FrP, men nå har jeg bestemt meg å la være å stemme, rett og slett fordi jeg ikke er fornøyd med noen partier. Det er noe galt med dem alle. FrP gir for mye skatte og avgiftslette. Vi har det greit økonomisk i dag stort sett. H vil ta ifra meg jobben (er sjømann). Ap tør ikke investere i fremtiden. KrF er basert på et eventyr. Noen som har noen andre forslag til meg? Venstre? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Hva er poenget med denne tråden? Hva skal man diskutere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå