Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Endre hk i en gsxr med bryter

sake

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en GSX-R 600 nå som er registrert som mellomtung. Det er derimot bare en ledning jeg må ta av/på for å regulere mellom 34hk og 135hk (sykkelen er med effektanlegg og ligger på ca 135hk).

Er det mulig å koble til en bryter på denne ledningen slik at jeg kan regulere dette selvom sykkelen er startet?

Selve ledningen som styrer antall hestekrefter er plugget inn i cpuen til sykkelen og for at jeg skal ordne dette nå må jeg ta av setet først og så koble utav.

Jeg skal selvsagt registrere sykkelen som tungsykkel men jeg venter til årsskiftet siden da blir det litt billigere. Foreløpig ligger omregistreringen på rundt 12 000kr.

Men ja, kan jeg koble til en bryter på ledningen og kan jeg bruke denne bryteren mens jeg kjører sykkelen eller må sykkelen være avslått først?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal du med bryter da? Er det ikke bare å ha den på full øs hele tiden da :-) Det er jo ikke noe problem å håndtere en fulleffekt 600.

Men mener det er å få tak i. Husker ikke hvor jeg leste det.

Har modus bryter på gixxeren min, prøvd den en gang for å se om den virket. På C var det som å kjøre en bøtte møkk ;)

Lenke til kommentar
Hva skal du med bryter da? Er det ikke bare å ha den på full øs hele tiden da :-) Det er jo ikke noe problem å håndtere en fulleffekt 600.

Men mener det er å få tak i. Husker ikke hvor jeg leste det.

Har modus bryter på gixxeren min, prøvd den en gang for å se om den virket. På C var det som å kjøre en bøtte møkk ;)

Fordi som nevnt tidligere så er den registrert som mellomklasse. SKulle jeg være uheldig å havne oppi en teknisk kontroll er det nok best at hestekreftene stemmer med det som står i vognkortet.

Jeg har prøvd begge deler, å kjøre den med 34hk og med 135hk. Med 34hk føles det som om jeg kjører en handlevogn så det er uaktuelt å ha den stående i den modusen. Men det hadde vært greit med en bryter tilfelle tilfelle ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...