jarah Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hei. Leter etter en grå hettegenser (PLAIN uten noe MXDC extreme sport-merke) eller noe slikt. Den bør være litt oversized, altså en relaxed fit for å trø rundt i på søndager. Vet dere hvor jeg kan få kjøpt dette på nettet? Kan ikke dra ut av huset helt enda pga sykdom Har sjekka ellos, men da måtte jeg velge en med påsydde albuelapper Help me out please edit: uten glidelås Endret 23. august 2009 av stienj Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Du bør sjekke ut LnA Vet ikke om de har en i grå, men der har du både plaine ziphoods, og vanlige uten glidelås. Veldig bra merke, og er brukt av mange kjente personer Lenke til kommentar
Coa Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det finnes på Hennes og Mauritz nettbutikk Lenke til kommentar
jarah Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Det finnes på Hennes og Mauritz nettbutikk Jeg var å letet der, men fant bare med glidelås. Noen andre som vet om noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå