Kian Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Er det bare meg eller er klokken en time for sein her på forumet? Er kanskje OK å få fikset? :-) Kian Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Klokken min stemmer på minuttet , både etter systime, armbåndsur, mobiltelefon og vekkeklokke. "It's not about knowing your enemy, it's about knowing yourself." :wink: Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Gå inn i profil og velg riktig tidssone..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 *teste* nope, funker fint den. rett tidspunkt. Endre tidssonen din i profil. *feire sitt 50`ende innlegg med denne meldinga* Lenke til kommentar
morbuz Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jo da, den stemmer den, du må bare sette den til GMT + 1. GMT + 1 stemmer forøvrig egentlig ikke helt. Siden det er sommertid i Norge nå ligger vi faktisk 2 timer foran GMT/UTC. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Vel, er jo bare å krysse av for "Automatically adjust time for daylight-saving changes." så fikser den tidsforskjellen. Lenke til kommentar
Kian Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 japp. er jeg som har feil tidssone her på forumet tenker jeg. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 hehe, og du er ikke alene. Men nå er "feilen" rettet 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå