Hvadankan Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg har nå eid en Xbox 360 i snart 15-20 dager. Har problemer med min kontroll. Kontrollen lyser selvsagt normalt på nr. 1 indikatoren til vanlig, men opplever at den brått veksler mellom å lyse på 1,3 og 2,4. Så slukker kontrolleren. Er det noen som opplever det samme problemer? Jeg har prøvd å skifte batterier, men har ikke løst problemer. Jeg har også prøvd å bruke den tilkoblingsknappen på konsollen så for å trykke på den på kontrolleren. Fremdeles ingen løsning. Har også prøvd å "leè" litt på batteriene for å se om det er dårlig kontakt. Thanks. Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 får de en sjelden gang selv... er igrunn ikke noe problem.. skjer med ps3 også Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 får de en sjelden gang selv... er igrunn ikke noe problem.. skjer med ps3 også Jeg har i grunn både 360 og Ps3. Har ikke opplevd noe lignende med Ps3 tidligere. Dette toppet seg i går når kontrolleren ble disconnecta 5-7 ganger under 5 minutter. That's bad! Lenke til kommentar
circa Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Skjedde med meg og, men jeg fant ut at det var biltema batteriene som det var noe feil med. Skifta til Duracell og har aldri hatt sånne problemer unntatt da batteriene er strømtomme. Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Skjedde med meg og, men jeg fant ut at det var biltema batteriene som det var noe feil med. Skifta til Duracell og har aldri hatt sånne problemer unntatt da batteriene er strømtomme. De batteriene jeg prøvde i går var slike rimlige Clas Ohlson batterier. Kan hende at du sier noe der. Prøver den i morgen jeg. Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) den vekslinga kommer når det er lite batteri, kjøp play and charge kit Endret 23. august 2009 av r0zie Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 First Price batterier har ikke dette problemet. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Bruker IKEA batterinene. Og de funker perfekt. Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Litt ot, men en kompis av meg sin kontroll slo seg av hver gang jeg døde på Splosion Man(wtf?), funker fint ellers. Var litt smårandom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå