rozon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 De siste dagene har Spotify blitt merkelig. Spiller en playliste, og plutselig blir det stille... Jeg kan velge en ny sang og den starter å spille. Senere kan jeg gå tilbake og velge den 'uspillbare' sangen igjen og den spilles perfekt. Det virker som nettverkstrøbbel. Andre som har hatt noe lignende? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jepp, samme problem her. Den begynner dog å spille bare du venter lenge nok. Lenke til kommentar
rozon Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Jepp, samme problem her. Den begynner dog å spille bare du venter lenge nok. Er jo fryktelig irriterende. Håper noen har en løsning... Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Samme her, jeg må avslutte det å starte det på nytt for at det skal begynne igjen.. Er igrunnen veldig irriterende .. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg opplevde det samme i går. Jeg regner med det kan ha noe med Spotifys routing inn i Norge eller noe lignende og altså noe som bare er midlertidig. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Ellers kan det jo være greit å merke seg at de har en egen side for status på tjenesten: Spotify Service Status Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Betyr ikke det at Spotify ikke klarer å laste sangen helt inn? Trodde da jeg :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå