Ducktoy Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Japp, men et privat marked vil aldri kunne tilby et upartisk rettsvesen. Forsikringer er fint å ha så lenge selskapene vil ha en som kunde og en har råd til å betale premiene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Progressive_t..._implementation http://en.wikipedia.org/wiki/Progressive_t..._implementation Les litt. Dette er faktisk ikke interessant å ta opp for ørtende gang. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Japp, men et privat marked vil aldri kunne tilby et upartisk rettsvesen.Forsikringer er fint å ha så lenge selskapene vil ha en som kunde og en har råd til å betale premiene. Jeg vil ikke ha noe privat rettsvesen. Jeg er ingen "DLF-er" og vil heller ikke fjerne alle skatter slik at vi får en helt privat stat. Jeg sier bare at vi har mye vi streng tatt ikke trenger. Hva slags fallskjerm er det du egentlig ønsker? tofagerl: Dette er jo ikke OT, frihet går ut på å kunne velge om vi ønsker så mange goder eller ikke. Skal vi ikke kunne velge hvilke goder vi selv ønsker? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Fallskjermer jeg liker er for eksempel: Om jeg skulle bli utsatt for en påkjenning som traumatiserer meg på en slik måte at eneste veien jeg ser til å komme meg gjennom hverdagen er alkoholisering, hvor mange private instanser vil ta i meg da? Jeg er jo tross alt et tapsprosjekt. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Fallskjermer jeg liker er for eksempel:Om jeg skulle bli utsatt for en påkjenning som traumatiserer meg på en slik måte at eneste veien jeg ser til å komme meg gjennom hverdagen er alkoholisering, hvor mange private instanser vil ta i meg da? Jeg er jo tross alt et tapsprosjekt. Hadde jeg vært sosialdemokrat hadde jeg forbudt alkohol. For en kommentar. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Javel, men det er da ikke vårt problem at du får alkoholproblemer? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det spørs helt og holdent hva slags påkjenning jeg blir utsatt for. Om hele familien min blir drept i trafikken i møte med for eksempel pansret kjøretøy i offentlig tjeneste, så er det "vårt" problem. Lenke til kommentar
Warz Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Det spørs helt og holdent hva slags påkjenning jeg blir utsatt for.Om hele familien min blir drept i trafikken i møte med for eksempel pansret kjøretøy i offentlig tjeneste, så er det "vårt" problem. Hvorfor skal du begynne å drikke dersom dette hadde skjedd? Det er fortsatt ditt problem. Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Fordi psykologi er en rar sak. Jeg sier ikke at en skal begynne å drikke, jeg sier at mange velger det fordi det demper smertene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Enig. Heroin er etter det jeg kan forstå langt mer effektivt. Poenget hans er at dersom han får psykiske problemer vil noen ta tak i det, det er ingen vits å henge seg opp i hva slags psykiske problemer han skulle fått. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg skjønner ikke at dere liberalister ikke har lyst å bidra til et felles system for de stakkarene som faller utenfor. JA, det er deres problem, men jeg betaler skatten min med den største ære, vitende om at jeg hjelper andre med disse pengene. Hvorfor er 100% individuell frihet så viktig? Er det så mange friheter du blir nektet i Norge som du på død og liv vil ha? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Jeg skjønner ikke at dere liberalister ikke har lyst å bidra til et felles system for de stakkarene som faller utenfor. JA, det er deres problem, men jeg betaler skatten min med den største ære, vitende om at jeg hjelper andre med disse pengene. Hvorfor er 100% individuell frihet så viktig? Er det så mange friheter du blir nektet i Norge som du på død og liv vil ha?Snakk om å snu virkeligheten på hodet. Liberalister bidrar gjerne de, men å bli frastjålet penger er ikke å bidra. Skal jeg gi penger, ja så GIR jeg penger. Du derimot gidder ikke støtte de fattige, du tar bare pistolen din du, sikter på meg og sier "GI PENGER TIL DE FATTIGE, for ikke faen om jeg gidder!"... Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Og hvor mye penger gir du frivillig til veldedige formål hvert år? Lenke til kommentar
trra Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) "GI PENGER TIL DE FATTIGE, for ikke faen om jeg gidder!"... Hvis man mener at skatten enn betaler gir penger til f.eks fattige, så gidder man. Endret 5. september 2009 av trra Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Og hvor mye penger gir du frivillig til veldedige formål hvert år? Svaret her blir: "Jeg kunne betalt mye om jeg ikke måtte betale skatt. Hadde jeg sluppet skatt kunne jeg tenkt å betale mer." Men jeg er redd det blir bare med tanken. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 For en stråmann. Jeg betaler skatt, og jeg gir fremdeles til veldedige formål. Hvis du ikke gjør det er det bare fordi du ikke vil sterkt nok. Lenke til kommentar
aluxez Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Ingen i Norge ville gitt like mye til veldedige forhold om det ikke var skatt som de betaler i skatt idag. Det er rett og slett bare glemmesak. Og om dere fortsetter å påstå noe sånt er dere bare usaklige, for det er rett og slett ikke sant. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Dere DLF'ere har ALT for stor tro på deres medmennesker. At dere virkelig tror at folk kommer til å gi penger til de fattige om skattene forsvinner, er LATTERLIG! Lenke til kommentar
Warz Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Skal vi legge vekk diskusjonen om fattige litt (der vi uansett aldri bli enig) og heller diskutere de 98% andre skattene? La oss begynne med forbud mot kjøp og salg av sex. Hvorfor skal vi bruke masse penger på å forby det? Det er i hvertfall ikke noe jeg har lyst til å bruke penger på, blande seg inn i andres menneskers privatliv sånn. Lenke til kommentar
festen Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Skal vi legge vekk diskusjonen om fattige litt (der vi uansett aldri bli enig) og heller diskutere de 98% andre skattene? La oss begynne med forbud mot kjøp og salg av sex. Hvorfor skal vi bruke masse penger på å forby det? Det er i hvertfall ikke noe jeg har lyst til å bruke penger på, blande seg inn i andres menneskers privatliv sånn. Ulempen hvis vi skal ha så frie regler er at vi blir en fristat for organiserte kriminelle fra andre deler av verden. Det er greit å sende et signal om at både de som organiserer slik virksomhet er uønsket i landet. Det er dessuten bra at det sendes ut et signal til samfunnet til de som kjøper om hvor de står på rangstigen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå