altairz Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Bruker Mandriva 2009.1. Hver gang jeg slår av, re-starter, eller logger ut, kommer det en "biip" lyd. Den blir ekstra irriterende om man har høyt volum på høytalerne. Noen som hvet hvorfor det kommer en slik lyd? (tror ikke jeg hadde dette problemet før jeg oppgraderte til 2009.1) Lyden kommer når mandriva begynner å slå av, re-starte eller logge ut mandriva. Lenke til kommentar
Janvi Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Åpne "blacklist.conf" som root. gedit /etc/modprobe.d/blacklist.conf (regner med du kjører gnome.) Legg til dette i .conf filen: blacklist pcspkr ..som en egen linje. Dette bør gjøre susen. Lenke til kommentar
altairz Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Åpne "blacklist.conf" som root. gedit /etc/modprobe.d/blacklist.conf (regner med du kjører gnome.) Legg til dette i .conf filen: blacklist pcspkr ..som en egen linje. Dette bør gjøre susen. Det gjorde susen ja:D Alle de irriterende lydene er helt borte nå Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå