Gå til innhold

Hva synes dere om å fjerne "antall innlegg"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvofor bry seg? De som foretrekker å stole mer på de med mange innlegg får gjøre det. De som velger å heller se på argumentasjonen får gjøre det.

Det som hadde vært morro, er jo å opprettet grader som nevnt tidligere. For eksempel en grad for de som "bare" poster i søppel (de som har en viss prosentandel av postene der) kunne fått graden "mIrc Addicted", mens de som har skrevet mange meldinger i andre deler av forumet fått grader ut i fra det. Så kan man se hvilket kompetanseområde de forskjellige brukerne har.

Eks:

Gamer

Erfaren Gamer

General Gamer

Overklokker

Erfaren Overklokker

General Overklokker

Flytende Nitrogen :D

Lenke til kommentar
OK...

Stoler dere noe mer på en politiker med 1000 innlegg enn en fersk en?

:o

HAHA! :lol:

Med politikere er det en litt annen sak. Erfarne politikere er farligere, for de klarer bedre å skjule alle løgnene de spyr ut, mens en uerfaren er lett å gjennomskue. Er vel kanskje sånn her på forumet også? Hmm... :o

Lenke til kommentar

Jeg mener også at det å fjerne "antall innlegg" vil minimere antall useriøse poster. Er veldig mange som poster ting her bare for å få en ekstra post.. stikker innom alt av nye threads og skriver et par ord.

Hvis vi ikke hadde hatt "antall innlegg" tror jeg mange ikke hadde gidda svare hvis de ikke hadde noe saklig å si.. Jeg bryr meg minimalt om hvor mange poster en person har når jeg leser meldinger. Saklig, bra argumentering veier iallfall veldig mye mer for min del..

Lenke til kommentar

Dere må jo huske å se på når de er registrert også da. De som er registrert for en stund siden kan jo ha større erfaring enn en som ble registrert i går. Men jeg må inrømme at jeg selv også alltid ser på antall poster til de som har lagt inn innleggene jeg leser. Det som er synd er at mange av disse nesten bor i søppel forumet og får alle sine posts der, mange gjør nok dette bare for å få mange post og kanskje bli stolt mere på, noe som er litt synd. Så hvis det er en ting dere burde stenge eller noe her så er det Søppel foumet, for det er ingen ting enn nettopp søpppel der.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er både for og imot:

For:

-Det kan forventes av en storposter at han/hun kjenner regler/rettningslinjer.

-Det gir en indikasjon på erfaring/fartstid.

Imot:

-Det genererer spam.

-Det gir et udefinert "hiraki" uten større grunnlag.

Lenke til kommentar
Når csnorge forumet var oppe, husker jeg at vi hadde et navn der i stedet, f.eks über1337 og newbie sånt  :lol:  

kunne jo brukt noe sånt her også?

Det er jo bare dumt, jeg er ikke noen 1337 über, og vil ikke ha det under mitt nick... Jeg liker at antall står under.. Synes egentlig det sier mest jeg.. Om du har f.eks 500, så er du her endel, om du har over 5000 så bruker du forumet som chat... :lol:

Tall er ikke missvisende, dem bare sier hvor aktiv du er her, ikke din viten og slikt bør det være..

8) :woot: 8)

Lenke til kommentar

Hvis folk vil fjerne antall poster på forsiden å legge den i profilen så støtter jeg det, men jeg vil at det innføres custum-title, der man etter f.eks 100 post får en tittel, og ved 1000 "proud member" ol, og ved 3500 post kan få en custum-title, der man kan få velge selv, eller velge fra ei liste.

Men, ser egentlig ikke problemet.

:shrug:

Lenke til kommentar

Synes det er greit at vi ser antall innlegg, bare for å luke ut useriøse poster fra personer med 1 post (f.eks postene hvor det skrytes uhemmet av en eller annen ukjent webshop der forfatteren har 1-10 poster... det er jo stort sett reklame).

Synes ikke antall innlegg gjør noen skade... annet enn at jeg ses på som en som halvveis bor her inne. Jeg bare sitter her når jeg kjeder meg på jobb. Har en jobb der det blir mye dødtid.

Lenke til kommentar

Det er like greit å fjerne den. Antallet sier ingenting om kunnskap, det er fullt mulig å poste 2000 pisspreik-meldinger.

Å gi titler vil ikke være noe bedre, det må uansett ligge i kodingen og da sier det fremdeles ikke noe om kvaliteten på innleggene.

Hvis man lurer på om svaret er til å stole på går det jo an å bare sjekke de tidligere postene til personen som svarte, da ser du fort om han/hun kan sine ting.

Erfaring ? Det står jo hvor lenge man har vært medlem, vil du vite mer så sjekk profilen. Det er lov å bruke vurderingsevnen folkens :yes:

Lenke til kommentar

Og i tillegg, det med å kunne stole på svar..

Hvis noen gir et grusomt svada piss-svar på et spørsmål tar det ikke mange sekundene før noen kommer og retter opp på det. Og det gjelder forsåvidt hele døgnet.. :)

Kunne gjerne tenkt meg å vite hvor mange som sitter her og refresher nyeste-poster-lista, for å se hva som nylig er skrevet.. Men vil tro det er et par. Klarer du å skrive en grusomt dårlig anbefaling, legges det merke til ganske fort.. :)

Lenke til kommentar

Å fjerne antall poster høres fornuftig ut. Er en god del SPAM/dritt her hvor folk poster crap. Kan ikke se at det med "Titler" vil bli noeannerledes.

Antall innlegg gjør ikke en person troverdig. Man vil kunne oppnå rimelig mange poster ved "Trolling". Heller ikke hvor lenge man har vært medlem har noe med troverdighet å gjøre. Personlig leste jeg andre forum i flere år før jeg kom hit og leser egentlig ikke så veldig mye her fortsatt. En bedre søkefunksjon kunne kanskje hjulpet litt på å få vekk de 10 "Hjelp hva skjer?????" postene som kommer hver dag. Men nØØbsene må jo få lov til å være et sted de og :)

Det har vel også hendt at Moderatorer har sagt ting som ikke medfører riktighet også, no offence.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...