Powerpie Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er jeg den eneste som har skjønt at trådstarter er jentas "homsevenn"? (regner med dere vet hva som ligger i begrepet) Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Er jeg den eneste som har skjønt at trådstarter er jentas "homsevenn"? (regner med dere vet hva som ligger i begrepet)Ikke nå lenger da... Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Er jeg den eneste som har skjønt at trådstarter er jentas "homsevenn"? (regner med dere vet hva som ligger i begrepet)Ikke nå lenger da... Missa den ene posten ja... yes yes, er ofte sånn det ender. Kommer man inn i "homsevennsirkelen", så bruker ofte kjerringene deg bare fordi de vil ha noen å holde rundt. Når den jobben er gjort, så betyr man ikke en dritt for hu lengre. Ikke la deg lure igjen kamerat Lenke til kommentar
HValder Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Haha, ikkje noko anna å sei. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Huff, slike personer som drar på samvittigheten til andre med å late som de er deprimerte og selv-destruktive fortjener nesten å bli det. Jeg kjenner dessverre typen person, hadde det vært opp til meg så skulle hun blitt kjølt ned i havna. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 For det første kjente jeg hun i 1 mnd. før vi havnet til sengs, og for det andre har vi aldri vært venner, men hun fortalte meg det mens vi delvis holdt på. Men men, slike bør man ikke holde på med, heller holde seg unna. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Personlig ville jeg nok skygget banen rimelig kjapt. Hun fortalte deg rimelig mye, så hvorfor skulle hun ikke fortelle noen andre like mye(?). Møter man på slike er det best å løpe fort som fy for og beskytte sitt eget navn og rykte. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Gjort allerede Vet ikke helt jeg, men å prøve seg på de litt sjenerte er ikke ofte en dum idé, selv om det sikkert ikke alltid er rett. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Sa det til deg, løp sa jeg. Blir bare styr med deprisive mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå