Doffar Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hallo, Jeg klarer ikke å finne noe om beskatning av utleie når man kommer over i kategorien som næring. Noen som vet noe om dette? Hvilken skatteprosent har man da? Jeg vet det ikke er lik og har hørt rykter om at det er rundt 50%. Men da lønner det seg plutselig ikke å leie ut så mange at man blir regnet som næring. Jeg trenger hjelp her. mvh Doffar Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Hallo,Jeg klarer ikke å finne noe om beskatning av utleie når man kommer over i kategorien som næring. Noen som vet noe om dette? Hvilken skatteprosent har man da? Jeg vet det ikke er lik og har hørt rykter om at det er rundt 50%. Men da lønner det seg plutselig ikke å leie ut så mange at man blir regnet som næring. Jeg trenger hjelp her. mvh Doffar Vil anta man havner på 48,16% i beste fall, men jeg aner ikke hvor stort omfanget av virksomheten må være før det blir definert som næring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå