Ingalill Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Er det noen som vet hva dette magasinet heter? Bestefaren min fant det under andre verdenskrig... Takker for svar Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Kan det være en fra en Britisk Bren? Endret 23. august 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Kan det være en fra en Britisk Bren? En kompis av meg tenkte også det, men det er ikke samme mønster på magasinene. Men det kan hende jeg tar feil Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Mulig det også er fra Type96. http://www.wwiiguns.com/store/images/type96_ija_wwii.jpg Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Mulig det også er fra Type96. 110% prosent sikker på at magasinet kan ikke stemme fra en type96 mg. @Ingalill Detektiv arbeidet kunne vært mye lettere hvis du opplyste om dimensjonene til magasinet og eventuelle merker/tall på den (se på bunnen). Sannsynligvis er magasinet tilhørende en Madsen MG. En av magasin variantene lignet veldig mye på det magasinet du har. Under ser har du et bilde av våpenet: Endret 23. august 2009 av PzMan Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Okei... Det står ikke noe nr under, for mye rust Heter forresten Pål Men takk for svar Tror du jeg kan selge den? Og hvor mye? Lenke til kommentar
PzMan Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Okei... Det står ikke noe nr under, for mye rust Heter forresten Pål Men takk for svar Tror du jeg kan selge den? Og hvor mye? Det er ikke fornuftig å dele navnet sitt med ukjente folk på Internet. Når det er sagt så tror jeg ikke du får mye for den siden : a) En kjapp søk via google avslører at hele våpenet kan kjøpes billig. b) Den er i dårlig stand Våpendeler er generelt ikke høyt priset vil jeg tro. Endret 24. august 2009 av PzMan Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Doner den til et random museum Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) Det er ihvertfall ikke type96, jeg tror neppe det er fra Bren heller da mønstret ikke stemmer. Ut i fra bildene så vil jeg i likhet med PzMan tippe på at det er et magasin til en Madsen. Her er et bilde av et madsen magasin: Endret 24. august 2009 av KVTL Lenke til kommentar
Ingalill Skrevet 27. august 2009 Forfatter Del Skrevet 27. august 2009 Det er ihvertfall ikke type96, jeg tror neppe det er fra Bren heller da mønstret ikke stemmer. Ut i fra bildene så vil jeg i likhet med PzMan tippe på at det er et magasin til en Madsen. Her er et bilde av et madsen magasin: Hmm, det kan stemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå