Shotherra Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tror du kan koble lyd-måleren til f.eks. HDD activity, muligens med noen små tweaks. Tell me Hvordan kan jeg lese av turtallet på Hd? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Turtallet på HD er vel konstant? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Stemmer nok det, hadde jo vært litt gøy å prøve da.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Joda, men da gjør det jo samme nytten å lime nåla på 7200 rpm Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Hehe, men når Hd stopper så vil jo nåla falle ned til 0 og gå opp igjen når hd spinner opp igjen... Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 det er jo når du skrur av datan, og da vil jo nåla uansett dette ned på 0. bruk det heller til å vise harddiskaktivitet. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 det er jo når du skrur av datan, og da vil jo nåla uansett dette ned på 0. bruk det heller til å vise harddiskaktivitet. Hvor kan jeg gjøre ingrepet hen og hvordan.. Hvis det er snakk om å begynne å fikle med hd kabelen er det bare å glemme det pga jeg vil ikke ødelegge hd.... Jeg har plass til 2 tachometere i fronten og skal jeg få plass til en tredje så sliter jeg en del... Har ikke plass....! Den ene kan brukes til hd aktivitet og den andre til cpu?? kom med forslag folkens.. Tror også jeg skal legge inn noen LEDs for å få det til å se stiligere ut..!! Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 En gammel tråd, men kom til å huske igjen denne testen da jeg satt og tenkte på hva neste mod på kabinettet skulle bli. Har greid å skaffe programmet fra Xioxide, og tenkte å bruke en turteller fra biltema. Problemet så langt er at programmet etter 1-3 sekunder stopper med feilmeldingen "Unable to read cpu utilization". Før det stopper opp, tegnes det opp en log kurve for cpu last, men det ser ikke ut til at denne stemmer heller. Trodde først det skyldtes at jeg kjører Vista, men etter litt googling ser det ut til at dobbeltkjerner også er et problem. Ser at PC tachometeret er discontinued hos Xioxide, så en oppdatering av programmet kan man vel bare glemme. Å nedgrader til XP og kankje skifte til singel core, blir nok litt for drastisk bare for å få cpu tachometer :!: Spørsmålet blir om det er noe håp om å kunne programere dette i visual basic, for en som kan lite om programering fra før ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå