Gå til innhold

Hvorfor kan ikke Gud være som en Moderator?


Sisyphus

Anbefalte innlegg

Litt kjedelig hvis vi med litt lavere hjernekapasitet måtte skru ned grafikken da :ermm: Gidde å vandre rundt med en oppløsning på 800x600 :cry:

Nei, det er jo PaaS cloud! Det er serverene på guds kontor som prosesserer grafikken og fysikken for deg! :D 

 

Jeg kjører med oppløsning 1600*1200 Full HD. 1024 TB ddr 3 ram. + 200 GHz prossessor

Jeg har også oppgradert harddisken, til 7 PetaByte(Tror det heter?).

 

 

jeg irriterer meg grønn over visse folk som bare har 4gb ddr 2 ram, og 3.9 GHz , ikkeklokket prossessor, med oppløsning på 800*600. Noen andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt kjedelig hvis vi med litt lavere hjernekapasitet måtte skru ned grafikken da :ermm: Gidde å vandre rundt med en oppløsning på 800x600 :cry:

Nei, det er jo PaaS cloud! Det er serverene på guds kontor som prosesserer grafikken og fysikken for deg! :D 

 

Jeg kjører med oppløsning 1600*1200 Full HD. 1024 TB ddr 3 ram. + 200 GHz prossessor

Jeg har også oppgradert harddisken, til 7 PetaByte(Tror det heter?).

 

 

jeg irriterer meg grønn over visse folk som bare har 4gb ddr 2 ram, og 3.9 GHz , ikkeklokket prossessor, med oppløsning på 800*600. Noen andre?

 

Nå er oppløsninga til full HD dette da: 1920x1080, desutten så har du en lav oppløsning i forhold til resten :p, og RAM brikkene er litt treige i forhold til prosessoren også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...