# offline Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Husker dere de to episodene av NCIS der Gibbs og McGee drar til NCIS avd. i Los Angeles? Episodene heter Legend 1 og 2. Dette blir nå en spin-off serie kalt NCIS: Los Angeles. Med skuespillere som Linda Hunt, Chris O'Donnell og LL Cool J kan dette bli en god serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Viste det før jeg så episodene jeg. Forresten da var det bekrefta og. Ganske opplagt at NCIS fikk en spinnoff med både Chris O`Donnell og LL Cool J, ettersom det ikke er vanlige gjesteskuespillere for å si det sånn. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg tenkte ikke over det da jeg så episodene. Chris O'Donnel har hatt gjesteroller tidligere. Han hadde en over flere episoder i Grey's Anatomy der han spilte dyrlege. Håper serien blir bra. Men jeg er mer spent på hva som skjer med Ziva David. Den episoden der broren Ari skyter Kate er den som har overrasket meg mest av alle serier. Det var sjokk. Og veldig synd. Begynner å bli lei av alle de dumme ordtakene med feil som Ziva kommer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå