113lime Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei.. Denne er min første BK-post (og post sånn ellers) på dette forumet. Bildet tok jeg for ganske lenge siden, forrige sommer tror jeg, med en gammel Nikon speilrefleks (som bruker film ). Hva synes dere om bildet? Forslag til ting jeg kan tenke på til senere? Jeg er bare en hobbyfotograf med minimal kunnskap Bildet er uredigert. Er klar over at kvaliteten ikke er på topp Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nå er ikke jeg noen ekspert når det kommer til fotografering, men for min egen del så blir dette bare et "snapshot". Ikke spesielt spennende, motivet er midtstillt (noe du kanskje kan tenke på senere). uten at jeg er sikker, så vet jeg ikke helt om det å gjøre bildet skråstilt heller fungere spesielt her. Nå er dette uansett er personlig mening, så kan godt hende det er andre som har *helt* andre meninger om bildet.... Stå på!... Lenke til kommentar
113lime Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Takk for svar Edit: Forresten, bildet er ikke skråstilt.. Som du ser er geita ganske så loddrett.. Endret 24. august 2009 av 113lime Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå