Carlgutt Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Aww, dude du trenger jo ikke å forandre emne titelen til det, syntes du hadde morsomme vidoer jeg Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Aww, dude du trenger jo ikke å forandre emne titelen til det, syntes du hadde morsomme vidoer jeg tusen takk mann.. burde kanskje ha tenkt litt og tenkt sånn at ikke alle liker alt så da skal jeg ta til meg litt lærdom av kritikken og tenke på de som synes jeg hadde morsomme videoer igjen, tusen takk Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hallo folkens.. om en times tid så ligger det 2 ferske filmer til dere ved navn --- og ---- håper dere liker det.. takk til dere som ser på. Ha en fortsatt god helg )) Endret 23. august 2009 av Super8 Navn fjernet Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Vist du har tenkt å slå gjennom på youtube må du finne på noe unikt, kreativt og morsomt. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Vist du har tenkt å slå gjennom på youtube må du finne på noe unikt, kreativt og morsomt. jeg prøver på det.. kanskje du kan hjelpe meg å se om min siste film som heter --- er morsom? for å være helt ærlig så lo jeg litt av meg selv på den der. den er under opplasting nå. ferdig klokka 18:45 om det ikke skjer noe dritt med pcen. Endret 23. august 2009 av Super8 Navn fjernet Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 så klart måtte jeg starte opplastinga på nytt på "shit like hell" fordi datan min bugger seg hver jævla gang jeg går i fra.. helvete Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Du er virker kanskje litt desperat, og filmen blir dermed litt meningsløs. Bør kanskje lære deg å redigere litt også, spesielt vist du har tenkt at dette kanskje kan bli et levebrød en dag. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Du er virker kanskje litt desperat, og filmen blir dermed litt meningsløs.Bør kanskje lære deg å redigere litt også, spesielt vist du har tenkt at dette kanskje kan bli et levebrød en dag. Du har nok rett i det. men jeg har funnet ut at mange gullkorn på youtube blir ikke sett av seg selv da 1 av 200 folk deler filmene dem syns er bra med andre så derfor så starta jeg denne tråden for at flere skal se filmene mine på kortere tid så det blir litt mer fart på spredningen. og det er fint med kritikk.. jo mer jeg veit om hva andre syns jo bedre kan jeg bli. og ingen av venna mine tørr å si at jeg suger. du veit vel tilfeldigvis ikke om et brukervennlig redigeringsprogram som kanskje er litt mer avansert enn windows movie maker. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Sony Vegas <3 Også finst det mange guider på internett også Endret 23. august 2009 av Fadeless Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Her link til verdens artigste må-drite-noe-jævlig film Endret 23. august 2009 av Super8 Link fjernet Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 Sony Vegas <3 Også finst det mange guider på internett også tusen takk. skal se nærmere på det til neste helg. også finnes en på selve youtube men det er vel sånn som windows movie maker eller noe sikkert. mulig jeg får starte på gamle jobben min igjen denne uka så tida blir knapp.. kanskje jeg til og med ikke får tid til å lage mer film nå som du anbefalte meg med sony vegas så kanskje jeg kan hjelpe deg uten at du selv har spurt om det. jeg veit at det er et hav av forskjellige formater. veit ikke om du har problemer med det eller om du har en bra konverterer men om du ikke har vært borti "Format Factory" så anbefaler jeg det. formaterer også halvferdige filer noe som "convert to EXE" ikke klarer. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Her link til verdens artigste må-drite-noe-jævlig film Eller verdens mest meningsløse Endret 23. august 2009 av Super8 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nja. Jeg synes ikke det er "Norges beste youtube kanal noensinne". Den var helt grei liksom. Interresant. Men den beste? Nei. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Bruker har selv innrømmet at dette er reklame for egen YouTube-kanal, noe som ikke er tillatt på forumet. Han forøkte til og med å dekke over at dette var hans egen kanal. Tråd stenges og innlegg redigeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg