trespiser Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Har akkurat kommet over en norsk youtubekanal som skiller seg litt ut. eieren av kanalen har talent og så og si ingen av filmene hans er redigerte og han spontanfilmer seg selv. Jeg liker stilen hans veldig godt og jeg ser han ikke har så mange views men bygger seg stadig opp. Vil med dette prøve å hjelpe han litt så han kanskje kan få hobbyen sin som levebrød Edit: Jeg fant nå ut at dette gjelder min egen kanal og at det er flere grunner til at jeg plutselig kom på det så fyr løs med kritikk, kjeft på meg og fortell meg hvor stygt det er å juge og si hvor skuffet dere er og ødelegg så jeg aldri kommer noen vei på youtube. Please watch, rate, comment, subscribe and repeat Endret 23. august 2009 av Super8 Link fjernet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kommende og kommende... Videos Watched: 6,997 Lykke til! Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Kommende og kommende... Videos Watched: 6,997 Lykke til! Er det så mange da? jeg har sett mange som har flere titallstusen på videos watched. og han joinet jo for snart 3 år siden da men begynte ikke å laste opp så mye før i sommer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det var ikke så mange, det var det jeg ville få frem. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Linken funker ikke og jeg klare ikke å finne brukeren hans..:/ Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Linken funker ikke og jeg klare ikke å finne brukeren hans..:/ gå inn på www.youtube.com og bare legg til --- så kommer du inn er ikke sikker på hva som skjedde med linken og hvorfor den ikke funker :S Endret 23. august 2009 av Super8 Brukernavn fjernet Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Prøvde det men finner han ikke. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Prøvde det men finner han ikke. sprøtt.. er vel ikke meninga at du skal se noe i fra han da Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) ------ Endret 23. august 2009 av Super8 Link fjernet Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 der ja, hvordan fiksa du det? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Trykte på "Sett inn link" Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Trykte på "Sett inn link" gjorde det jeg også men... :S samma det. funker jo nå takket være deg :) Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Det var ikke så mange, det var det jeg ville få frem. Og hva i all verden har antallet videoer HAN har sett på youtube å gjøre med hvorvidt han har talent i de filmene han selv har lagt ut eller ikke? Ikke at jeg så noe underholdning i filmene hans heller, forøvrig... Endret 22. august 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det var ikke så mange, det var det jeg ville få frem. Og hva i all verden har antallet videoer HAN har sett på youtube å gjøre med hvorvidt han har talent i de filmene han selv har lagt ut eller ikke? Ikke at jeg så noe underholdning i filmene hans heller, forøvrig... Wakeywakey snowflakey! Jeg snakket ikke om antallet filmer, men totalt seertall. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Kommende og kommende... Videos Watched: 6,997 Lykke til! Det er jo hvor mange videoer brukeren selv har sett på Youtube, så vidt jeg vet... "gubevares" mest viste film er bare vist 1257 ganger, og nummer to 188 ganger. Vil vel ikke akkurat kalle han "kommende", da. Aner jeg reklamering av egen youtube-channel her? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Det var ikke så mange, det var det jeg ville få frem. Og hva i all verden har antallet videoer HAN har sett på youtube å gjøre med hvorvidt han har talent i de filmene han selv har lagt ut eller ikke? Ikke at jeg så noe underholdning i filmene hans heller, forøvrig... Du må bare se litt bedre etter så er det underholdning. ikke den beste underholdningen men jeg syns det han gjør er veldig bra i sin stil. han har liksom en slags utstråling som jeg aldri har sett hos noen andre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Det var ikke så mange, det var det jeg ville få frem. Og hva i all verden har antallet videoer HAN har sett på youtube å gjøre med hvorvidt han har talent i de filmene han selv har lagt ut eller ikke? Ikke at jeg så noe underholdning i filmene hans heller, forøvrig... Wakeywakey snowflakey! Jeg snakket ikke om antallet filmer, men totalt seertall. Kommende og kommende... Videos Watched: 6,997 Lykke til! Dette var det du snakket om, og det er antallet videoer brukeren SELV har sett på youtube, så jeg vet ikke hvem som skal wakeywakey her jeg... Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Kommende og kommende... Videos Watched: 6,997 Lykke til! Det er jo hvor mange videoer brukeren selv har sett på Youtube, så vidt jeg vet... "gubevares" mest viste film er bare vist 1257 ganger, og nummer to 188 ganger. Vil vel ikke akkurat kalle han "kommende", da. Aner jeg reklamering av egen youtube-channel her? et sted må man jo starte også Det var ikke så mange, det var det jeg ville få frem. Og hva i all verden har antallet videoer HAN har sett på youtube å gjøre med hvorvidt han har talent i de filmene han selv har lagt ut eller ikke? Ikke at jeg så noe underholdning i filmene hans heller, forøvrig... Wakeywakey snowflakey! Jeg snakket ikke om antallet filmer, men totalt seertall. Kommende og kommende... Videos Watched: 6,997 Lykke til! Dette var det du snakket om, og det er antallet videoer brukeren SELV har sett på youtube, så jeg vet ikke hvem som skal wakeywakey her jeg... Ville heller ha brukt tida på noe annet enn å diskutere en simpel misforståelse. ikke sløs med hodet; men bruk det. Sånn, ferdig med den saken Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Om du skal reklamere for deg selv kan du i alle fall være ærlig. Jeg har forøvrig sett nærmere fem ganger så mange videoer, men er langtifra noen Youtube stjerne. Endret 23. august 2009 av Mynotir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg