Gå til innhold

[Løst]Norges beste youtube kanal noensinne?

trespiser

Anbefalte innlegg

Har akkurat kommet over en norsk youtubekanal som skiller seg litt ut. eieren av kanalen har talent og så og si ingen av filmene hans er redigerte og han spontanfilmer seg selv. Jeg liker stilen hans veldig godt og jeg ser han ikke har så mange views men bygger seg stadig opp. Vil med dette prøve å hjelpe han litt så han kanskje kan få hobbyen sin som levebrød :)

Edit: Jeg fant nå ut at dette gjelder min egen kanal og at det er flere grunner til at jeg plutselig kom på det så fyr løs med kritikk, kjeft på meg og fortell meg hvor stygt det er å juge og si hvor skuffet dere er og ødelegg så jeg aldri kommer noen vei på youtube.

Please watch, rate, comment, subscribe and repeat

Endret av Super8
Link fjernet
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linken funker ikke og jeg klare ikke å finne brukeren hans..:/

gå inn på www.youtube.com og bare legg til --- så kommer du inn

er ikke sikker på hva som skjedde med linken og hvorfor den ikke funker :S

Endret av Super8
Brukernavn fjernet
Lenke til kommentar
Det var ikke så mange, det var det jeg ville få frem. :)

Og hva i all verden har antallet videoer HAN har sett på youtube å gjøre med hvorvidt han har talent i de filmene han selv har lagt ut eller ikke?

Ikke at jeg så noe underholdning i filmene hans heller, forøvrig...

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Og hva i all verden har antallet videoer HAN har sett på youtube å gjøre med hvorvidt han har talent i de filmene han selv har lagt ut eller ikke?

Wakeywakey snowflakey! Jeg snakket ikke om antallet filmer, men totalt seertall. ;)

Lenke til kommentar
Kommende og kommende... Videos Watched: 6,997

Lykke til! :)

Det er jo hvor mange videoer brukeren selv har sett på Youtube, så vidt jeg vet...

"gubevares" mest viste film er bare vist 1257 ganger, og nummer to 188 ganger. Vil vel ikke akkurat kalle han "kommende", da.

Aner jeg reklamering av egen youtube-channel her?

Lenke til kommentar

Du må bare se litt bedre etter så er det underholdning. ikke den beste underholdningen men jeg syns det han gjør er veldig bra i sin stil. han har liksom en slags utstråling som jeg aldri har sett hos noen andre.

Lenke til kommentar

Wakeywakey snowflakey! Jeg snakket ikke om antallet filmer, men totalt seertall. ;)

Dette var det du snakket om, og det er antallet videoer brukeren SELV har sett på youtube, så jeg vet ikke hvem som skal wakeywakey her jeg...

Lenke til kommentar

Det er jo hvor mange videoer brukeren selv har sett på Youtube, så vidt jeg vet...

"gubevares" mest viste film er bare vist 1257 ganger, og nummer to 188 ganger. Vil vel ikke akkurat kalle han "kommende", da.

Aner jeg reklamering av egen youtube-channel her?

et sted må man jo starte også

Dette var det du snakket om, og det er antallet videoer brukeren SELV har sett på youtube, så jeg vet ikke hvem som skal wakeywakey her jeg...

Ville heller ha brukt tida på noe annet enn å diskutere en simpel misforståelse. ikke sløs med hodet; men bruk det.

Sånn, ferdig med den saken

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...