Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skikkelig fælt "luksusproblem" ! hva skal jeg gjøre?

Gjest heldig/uheldig

Anbefalte innlegg

Gjest heldig/uheldig

Jeg har kommet i den situasjonen der jeg "dater" 2 jenter.

"wow" tenker dere.. "uheldig han er da"..

Problemet er at det at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Hun ene ble jeg stormforelska i, og var på 4 dates da jeg fikk så ganske plutselig merke at hun trakk seg litt tilbake. Jeg spurte hva det var, og hun mente jeg var alt for "pån", og virket nesten desperat..

Så jeg trakk meg tilbake og plutselig igjennom skolen møtte jeg ei anna jente.

Hun var kanskje mer lik meg og var pån ganske tidlig. vi hadde sex og har møttes ofte siden da, hun andre har jeg ikke møtt på 3 uker forruten et kort møte der vi sa hei forleden.

Hva skal jeg gjøre??

Begge har kvaliteter som jeg ser etter, og de er også to nydelige jenter..

ene er kort og brunette

hun andre er høy og blond

de begge to er "skikkelige" jenter som vet hva de vil ha, og ja som jeg egentlig er veldig heldig som har fått sjansen til å bli kjent med på denne måten.

Hun siste har jeg nok kommet lengst med, men hun første "stjal" jo hjertet mitt først

har jeg "lov" til dette? å "date" to jenter, selv om jeg ikke har møtt hun første på lenge er jo hun forsatt med i tankene mine iblant, og i det siste har hun "mast" veldig om å møte meg..

så ja, et teit luksusproblem som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

JEG...hadde valgt hun første, hvis jeg visste at jeg hadde sjans.

Og det virker jo som om hun er interesert i deg. Du har tydeligvis følelser for denne jente nr.1, men du føler at du ikke kommer noen vei med henne? det det slik?

Mens du kommer langt med denne jente nr.2, men har du sånne følelser for henne som du har for jente nr.1? :hm:

Lenke til kommentar
Gjest heldig/uheldig

hvorfor nr 1 ?

jeg er litt redd for at nr 1 ikke er på samme plass i livet selv om hun har klart sagt ifra, og også ved oppførsel, men alderen er litt forskjell, er 5år mellom oss.

Lenke til kommentar
Gjest usikker/
Kor gamal er du da? det er litt greit å vite. 25 og 30 år går, men 17 og 12 går ikkje!

Uansett, dette kan berre du sjølv avgjere, gjer som du følar for. Gi det litt meir tid, og følg følelsene! :p

Jeg er 25 og hun er 20

Lenke til kommentar

Høres nesten ut som om:

Du traff ei dame som du data, og så slo hun opp fordi du ble så keen.

Så ble du sammen med en annen, og nå vil hun første ha deg tilbake.

Høres jo klassisk ut.

Personlig har jeg hatt best erfaring med damer som vil det samme som meg, har samme interesser som meg og samme erfaring som meg. Altså en likesinnet. Som helst bor i nærheten.

Jeg heier på hun som var mest lik deg :thumbup: lykke til.

Lenke til kommentar
Gjest usikke/

Hm, ja det er lett å si det iallefall :)

Jeg møtte nr 1 idag, for å ja få henne ut av systemet, eller kanskje føle på hvordan det lå ann for så å kunne ta en avgjørelse..

Vi møttes, snakket og hadde det kjempefint. vi kysset også litt, og det mente jeg var en bra ting, for å se om det var en"gnist" der, og det var det så absolutt..

så hva nå! herrejesus, jeg graver meg lengre og lengre ned..

men på en annen side, er det så dumt å date begge to da, for til slutt å "føle" seg fram til hva som er riktig?

Lenke til kommentar
Gjest Gjest/usikker

Nei de vet ikke om hverandre.

Og jeg har ikke lovet noe til noen av de. jeg har vist min interesse og jeg har hintet fram "om vi finner ut at vi to passer sammen" slik snakk, ikke mer.

Om de spør om det er noen andre skal jeg svare ærlig, men jeg legger nok ikke fram saken uten at de har spurt meg.

egoistisk kanskje men nødvendig for min egen del?

Lenke til kommentar

Du vet vel egentlig selv best hvem du passer best med, du er mest keen på nr1, men har kommet lengst med nr2 slik jeg skjønte det? Jeg ville sett ann litt og sett hva jente nr 1 vil, er hun veldig opp og ned hadde jeg gitt faen og gått på nr2.Kjapp deg med en avgjørelse ihvertfall, veldig fort gjort at de finner ut av hverandre, og da har du ingen! Been there done that. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...