Gå til innhold

[Løst]world of warcraft problem !


Anbefalte innlegg

Hei ! Jeg har kjøpt den vanlige world of warcraft i dag ! Jeg instalerte en gang men pcen klikka ! Jeg instalerte en gang til og det virka ! Jeg trykka play world of warcraft også måtte jeg instalere no mer ! Jeg skulle bytte sted så jeg stoppa det og gikk opp, Men så kom : Downloading failed og jeg ble sur og prøvde mer og mer ! det kommer enda og jeg må ha hjelp ! Takker for seriøse svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...

 

Etter du har innstallert vanlige World of Warcraft må du laste ned alle oppdateringene. Dersom du ikke får dette til kan det hende du må fikse(les: slå den av) litt i brannmuren din.

 

Det er for øvrig ett eget WoW-underforum du kan bruke her.

 

Edit: liéf~

Endret av jossda
Lenke til kommentar
...

 

Etter du har innstallert vanlige World of Warcraft må du laste ned alle oppdateringene. Dersom du ikke får dette til kan det hende du må fikse(les: slå den av) litt i brannmuren din.

 

Det er for øvrig ett eget WoW-underforum du kan bruke her.

 

Edit: liéf~

Tusen Tusen takk ! Det funker :D Det er på 55 % nå og jeg tror jeg blir sittende i noen år xD! Tusen takk men kan jeg ta på brannmuren etter på ?

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Hei ! Jeg har kjøpt den vanlige world of warcraft i dag ! Jeg instalerte en gang men pcen klikka ! Jeg instalerte en gang til og det virka ! Jeg trykka play world of warcraft også måtte jeg instalere no mer ! Jeg skulle bytte sted så jeg stoppa det og gikk opp, Men så kom : Downloading failed og jeg ble sur og prøvde mer og mer ! det kommer enda og jeg må ha hjelp ! Takker for seriøse svar :D

 

 

Du må ta det litt med ro med installering. Når du har wow så vil den tar 50% av internetten din. Så det er ikke noe vits å gå på nettet, vet det er kjedelig, men la wow installere i fred til den sier Finished og Patcher blir installert etter det. Hold nedlastings program lukket i hvertfall om du ikke har noe du laster ned. Det gjør at wow installerer på pcen din som den skal. Eller får du failed :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...