Suppekatten Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Fremmføring skiftet til Fremføring Takk for bra innlegg RainbowLady, IRik og Sino. Er vell på tide for meg å prøve å henge mer med i spansk timene ja :SBare for å lette litt på intrykket de fleste trolig har fått av meg nå, så skal det sies at dette er første gangen gjennom hele skolegangen min at jeg har startet så sent på en slik oppgave.Jeg er ikke typen som gir f i skole, snarere tvert i mot, men denne gangen gikk det litt skeis =/Spansk er rett og slett bare ikke "mitt fag", men synes at etter jeg skrev denne oppgaven at språket var svært interessant.Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2WM5Wj Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg har samme prosjekt :S skal fremføre 4. januar, altså dagen vi starter igjen etter juleferien :'( Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Huffda, Hvordan gikk det med deg? BTW så fikk jeg 5er på frammføringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå