krokodille25 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Installerte nylig kubuntu, og klarer ikke og koble til det trådløse nettet hjemme. Her er hva jeg vet: Det er ikke et problem med nettverkskortet fordi jeg klarer og finne nettet. Her er hva jeg ikke vet: Alt det andre! Tror det kan være et problem med instillingene, fordi det er mange flere valgmuligheter enn i windows. Et annet problem er at jeg er litt usikker på passordet, det vil si: har to mulige som jeg er bombesikker på. Håper noen kan hjelpe! All hjelp tas i mot med stor takknemlighet. Lenke til kommentar
altairz Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Installerte nylig kubuntu, og klarer ikke og koble til det trådløse nettet hjemme. Her er hva jeg vet: Det er ikke et problem med nettverkskortet fordi jeg klarer og finne nettet. Her er hva jeg ikke vet: Alt det andre! Tror det kan være et problem med instillingene, fordi det er mange flere valgmuligheter enn i windows. Et annet problem er at jeg er litt usikker på passordet, det vil si: har to mulige som jeg er bombesikker på. Håper noen kan hjelpe! All hjelp tas i mot med stor takknemlighet. Har du satt opp trådløst nettverksgensesnitt? hvis ikke, må du fikse det. Mener jeg hadde det problemet i mandriva en gang. Hadde bare satt opp for kabel nettverk Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Hva skjer når du forsøker å kople til? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 hadde akkurat samme problem som deg, så jeg installerte gnome eller ubuntu og fikk koblet meg tvert på... Lenke til kommentar
krokodille25 Skrevet 30. august 2009 Forfatter Del Skrevet 30. august 2009 hadde akkurat samme problem som deg, så jeg installerte gnome eller ubuntu og fikk koblet meg tvert på... samma her. problem løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå