EmilHen Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Får jeg problemer med plass eller noe, hvis jeg setter inn en Zalman 120 x 120mm vifte i siden på på mitt Antec Nine hundred? Systemet finnes i signatur. Edit: Samme spørsmålet med denne: Akasa 120mm Grønn LED vifte Lurer på om jeg skal kjøpe en av dem. Edit (2): Kabler og sånn: Kobles til med USB? eller hva slags tilkobling er det? Endret 22. august 2009 av EmilHen Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nope! Det skal ikke by på noen problemer i det heletatt. Du må bare være litt mer forsiktig i ettertid når du tar av sidepanelet, så du ikke røsker av ledningen til vifta. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det går fint, så lenge du ikke har et kjøletårn på cpu, da kan det hende ikke går å få lukket igjen døra etterpå. Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 23. august 2009 Forfatter Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Hva er et kjøletårn? Jeg har bare en vanlig CPU vifte, den som ble med CPU'en tror jeg. + Det er ikke mye plass mellom sideveggen og GPU... Endret 23. august 2009 av EmilHen Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Et eksempel på kjøletårn http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343837Men siden du bruker medfølgende vifte er ikke det noe problem. Skjermkortet burde gå bra, så lenge du har 25mm plass mellom dør og skjermkortet. Kan ikke huske skjermkortet kom så høyt opp når jeg hadde det kabinettet. Der ble det kjøletårnet mitt som ble problemet. Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Det er liksom noen fester der som man skal sikkert sette fast vifta på, men etter de stopper er det kansje 1cm til kanten av skjermkortet... Er dette nok plass? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Ikke noe problem det. Den er jo mest egna til å blåse rett på skjermkortet for ekstra kjøling Lenke til kommentar
EmilHen Skrevet 24. august 2009 Forfatter Del Skrevet 24. august 2009 Jo forresten glemte en ting, hvordan kobler jeg den til? Lenke til kommentar
H80 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Du kobler den til en av molex-kontaktene fra strømforsyningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå