tenok Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Jeg skal bygge pc for første gang , har igrunn ikke veldig peil på data har jeg skjønt etter og ha brukt nå den siste uka til å lese opp og ned på hardware, men kan en hel del mer nå en noengang Jeg har tenkt til å bruke hardware's anbefaling til pcbygg(videoredigereren), bare tenkt til å bytte ut noen komponenter: Antec Performance One P182 Asus P6T SE ------ tenkte bytte til Asus P6T Corsair VX 550W ---------- bytte til Corsair HX 620W Intel Core i7 920 LG GGW-H20L OCZ Vendetta 2 Patriot Viper DDR3 1600 6 GB Pinnacle Studio 12 Plus nordisk PowerColor Radeon HD 4650 512 MB ---------bytte til PowerColor Radeon HD 4850 1GB GDDR3 Western Digital Caviar GP 1 TB Western Digital VelociRaptor 300 GB Virker det ok? kjøleren OCZ Vendetta 2 er beregnet til LGA775 sokkel går det alikevel å bruke den til LGA1366 sokkel ? sikkert ett spørsmål helt på jordet menmen Endret 22. august 2009 av tenok Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Litt endringer du kan gjøre: Bytte Antec Performance One P182 med Antec Performance One P183 Bytte til DDR3 1333 MhZ Rambrikker. 1600MhZ vil virke, men da kreves overklokking. Siden du selv sier at du ikke har så god greie på data, er overklokking noe du bør holde deg unna. Jeg ville også byttet til en CPU kjøler som passr til Core i7 https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=min_price Lenke til kommentar
LkN Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Litt endringer du kan gjøre: Bytte Antec Performance One P182 med Antec Performance One P183 Bytte til DDR3 1333 MhZ Rambrikker. 1600MhZ vil virke, men da kreves overklokking. Siden du selv sier at du ikke har så god greie på data, er overklokking noe du bør holde deg unna. Jeg ville også byttet til en CPU kjøler som passr til Core i7 https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=min_price Gå for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå