Mobil eksperten Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har lest en plass at microsoft skulle lansere en ny x-box som skulle bli kalt Homestation. Den skull ha dvd spillemaskin+++. Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Må bare si: Selvfølgelig er ikke dette sant Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg har flere bilde av den også. Den ligner på en dvd spiller som er grå og en grønn runding på framsiden. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Ta en titt på dette bilde Det kaller jeg en Homestation. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Stemmer jo ikke helt med beskrivelsen din, da... Det der er så vidt jeg ser en liten hvit firkant med et rødt kryss inni... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Hos meg kommer det et bilde fram, men gå inn på http://www.ixbt.com/short/pics1/43467.jpg der kommer det i alle fal fram. Lenke til kommentar
tKila Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hos meg kommer det et bilde fram, men gå inn på http://www.ixbt.com/short/pics1/43467.jpg der kommer det i alle fal fram. n e i. Lenke til kommentar
cell Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 finn eit bilde av den da......... det kommer jo ik noe helvetas bilde opp her med meg...... Lenke til kommentar
cell Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har lest en plass at microsoft skulle lansere en ny x-box som skulle bli kalt Homestation. Den skull ha dvd spillemaskin+++. Noen som vet noe om dette? ja og snart kommer vell play-boks, X-station, game-box, eller kansje X-cube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå