Minsc Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Hei. Jeg har akkurat installer GTA 4 nå. Prøvde å starte det opp, alt gikk fint.. Men når jeg skulle begynne å spille så skjedde det noe. Jeg kan stå stille og se meg rundt omkring med fin FPS og alt sånt, men så fort jeg begynner å gå/kjøre, så henger spillet.. Jeg må da slutte og gå/kjøre og etter 1-3 sekunder fortsetter spillet å gå.. Har jeg for liten strømforsyning eller er det problemer med CPU? Regner med at det ikke er skjermkortet siden det er likt om jeg spiller med alt på det laveste. Specs: Shuttle xpc-sp35p2 Intel Core 2 Duo E8400 3,0 GHz 8 Gb corsair 800 MHz ram ATi Radeon HD 4890 400W Strømforsyning Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Prøv å kjøre rett frem uten å svinge. Hakker det da? Jeg har nemlig det problemet at det hakker hver gang jeg svinger... Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg merker ihvertfall stor forskjell. Det hender at det fryser når jeg bare kjører rett frem også, men det skjer 90% av gangene når jeg svinger. Har du noen ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Har du 32-bit OS? Enkelte ATI-kort er forøvrig kjent for å ha problemer med GTA. Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har windows 7 64-bit .. Det må finnes noe som kan fikse dette = \ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Om det er ATI-buggen du har møtt på vil det vanligvis fungere å force-flashe skjermkortet, så maskinen tror det er fra en annen produsent. Noe som er en noe komplisert, smertefull og muligens farlig løsning. Noe annet har jeg ikke å bidra med, desverre. Det får noen andre ta seg av ^^ Endret 22. august 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 Jeg har fikset problemet nå. Jeg installerte 1.2 patchen. Hvis du vil prøve det samme Sjefern, så finner du patchen her Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg har fikset problemet nå. Jeg installerte 1.2 patchen. Hvis du vil prøve det samme Sjefern, så finner du patchen her Installerte den nyeste patchen og da ordnet det seg ja Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Minsc Skrevet 17. september 2009 Forfatter Del Skrevet 17. september 2009 Det er godt å høre at du fikk det til å virke også! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå