callahan Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) er det mange som gleder seg til den kommende storfilmen Avatar kommer ut? dette er james cameron sin kommende storfilm! det er snakket om at det vil bli en av tidenes mest storslåtte filmer, så det gjennstår å se:) den er forøvrig planlagt i 14 år, og har det nyeste innen filmteknologi. da den først var under utarbeidelse, så fanntes det ikke bra nok teknologi for å lage den. personlig får jeg gåsehud hver gang jeg ser traileren! i vår ble også de første klippene vist for et lite publikum i amsterdam, noe som høstet store ord fra filmeksperter. her er det bare å skrive om forventningene deres!! imdb-link apple/trailers Endret 22. august 2009 av callahan Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Nå tenkte jeg på en annen "Avatar" http://www.imdb.com/title/tt0938283/ The last airbender versjonen av Avatar ser jeg absolutt ingen hensikt med å engang lage. Det vil være svært vanskelig å få frem humoren og personlighetene fra Nick sin tegneserie versjon. Og uten personlighet og humor vil den være blottet for sjel. Cameron sin versjon av Avatar gir meg mikset følelser. Traileren ser OK ut, bare det ikke blir som Ringenes herre. Sitter i 45 min og venter på at noe skal hende, sitter i 90 minutter og begynner å bli rastløs for det hender absolutt ingenting og når det har passeert 120 minutter på noe like givende som å se maling tørke, har du faktisk lyst til å skyte deg selv rett der du sitter for å slippe lidelsene. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 Jeg ser fint for meg at Avatar: Tha Last Airbender blir til film, men det blir ikke en lett sak og lage, hadde også likt å se den i tre filmer slik at de får med seg alle de viktige karakterene. M. Night ogettellerannet har jo bare tenkt å lage en film. Og etter det jeg har fått med meg, så har de ikke Toph med i filmen en gang. Den desidert kuleste karakteren. Men over til JC´s Avatar. Jeg er fan av filmer James har gjort tidligere, jeg er fan av si-fi. Jeg håper selvfølgelig at dette blir bra, men er innstilt på at det kan bli det motsatte også. Men jeg gleder meg til 18 desember. Lenke til kommentar
callahan Skrevet 22. august 2009 Forfatter Del Skrevet 22. august 2009 den har vært under arbeidelse i 14 år, men pga at teknologien først var tilgjengelig nå, så kunne de filme. så tror alt har beste kvalitet:) Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) ? Nå ble jeg litt forvirret her. Er denne filmen her, og Avatar: The last airbender som kommer neste år to forskjellige versjoner av samme greie? Endret 23. august 2009 av Thrinduil Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Jeg trodde også at det var samme film... Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Det er ikke samme film, Avatar er James Camerons sitt egen verk, mens Avatar: The Last Airbender er basert på en serie som gikk på Nickelodieon i 2005. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 den har vært under arbeidelse i 14 år, men pga at teknologien først var tilgjengelig nå, så kunne de filme. så tror alt har beste kvalitet:) At den har vært under arbeidelse i 14 år betyr ikke at den biir bra. Så vidt jeg vet dreier historien seg om mennesker som havner på en annen planet eller noe sånt tull, og minner alt for mye om standard sci-fi rutine vi har sett utallige ganger før. Skuespillerne imponerer meg ikke noe særlig heller, og det er godt mulig den blir altfor lang. Det minner mistenkelig om Ringenes Herre-filmene fra Peter Jackson. Teknisk sett var de imponerende, men selve filmene var altfor lange og for kjedelige. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Nei, ikke nødvendigvis. Men det kan jo spille litt inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Denne filmen skal James Cameron jobbet med i 14 år. Og det er først nå at vi har kraftig nok datagrafikk for å få gjennomført prosjektet. Trailer i fra apple.com Clipart og stillbilder i fra filmen: Offisiell hjemmeside. Wikipedia Filmen har premiere i desember. Og jeg gleder meg allerede gitt!! EDIT: Denne filmen er også lagd i 3D, og i følge kritikker av filmen er den 3D versjonen absolutt helt fantastisk. Endret 11. september 2009 av Slettet+3124 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Denne filmen er jeg virkelig spent på. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg trodde også at det var samme film... Teit da. Uten mer mas sier jeg bare: Ja. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 En liten bump! Ny og betydelig bedre trailer ute: http://www.imdb.com/video/imdb/vi4238673177/ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Gleder meg sykt til og se denne Lenke til kommentar
HarryLime Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hehe må innrømme jeg flirer litt av enkelte kommentarer her inne. Ringenes Herre filmene er hyllet som en av de mest kritikerroste filmtriologiene noensinne, og har til sammen vunnet 17 Oscar-statuetter. Mer en Gudfaren og Star Wars til sammen. Ett globalt fenomen. En enorm finansiell suksess, filmene ligger på 11., 5. og 2. plass på listen over filmer med mest inntekter. Bare tenk om Avatar blir like dynge... Spennende å se om 3D-hypen er gimmick eller så banebrytene som mange skal ha det til. Blir jo uansett for de fleste en film i 2D. Der er fallgruven. Vil filmen bli bra i 2D? Forresten, M. Night Shyamalan lager film av The Last Airbender. Kommer i 2010. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Avatar blir seene i 3D eller ikke sett i det hele tatt for min del. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Nei, nvm. Endret 31. oktober 2009 av Osecia Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 den har vært under arbeidelse i 14 år, men pga at teknologien først var tilgjengelig nå, så kunne de filme. så tror alt har beste kvalitet:) At den har vært under arbeidelse i 14 år betyr ikke at den biir bra. Så vidt jeg vet dreier historien seg om mennesker som havner på en annen planet eller noe sånt tull, og minner alt for mye om standard sci-fi rutine vi har sett utallige ganger før. Skuespillerne imponerer meg ikke noe særlig heller, og det er godt mulig den blir altfor lang. Det minner mistenkelig om Ringenes Herre-filmene fra Peter Jackson. Teknisk sett var de imponerende, men selve filmene var altfor lange og for kjedelige. enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå